במושבה הגרמנית מתוכננת הערב (חמישי) הפגנה של גורמים פרו פלסטינים, המבקשים לדבריהם למחות על הפגיעה בתושבי עזה, הגדה וישראל.
בכרוז שיצא ועליו חתומים "תנועות פנים פלסטיניות", נקרא הציבור לבוא ולהפגין. כך נכתב: "הדם שלנו זורם בגדה, בעזה ובפנים הארץ. מלחמת ההרעבה, העקירה וההשמדה נמשכת 271 ימים בגדה ובעזה ודימומים ופשע אוכלים את פנים הפלסטינים. מכיוון שהדם שלנו לא זול, אנו קוראים לכם, אנשים חופשיים בעמנו, להשתתף במחאה בדרישה להפסקת המלחמה והפשיעה המאורגנת בפנים הארץ".
קראו עוד:
ההפגנה הפרו פלסטינית מתוכננת בכיכר האסיר בשעה 19:30 (חמישי).
בעקבות ההפגנה המתוכננת, ארגוני ימין מבקשים לערוך הפגנת נגד באותה השעה מול אות ההפגנה. מנכ"ל בצלמו שי גליק קורא לציבור לבוא לתמוך בישראל ובצה"ל.
גליק: "הפלסטינים רוצים להפגין בחיפה ולהסית נגד צה"ל וישראל. נבוא ונעמוד כאיש אחד עם דגלי ישראל ותמונות החטופים ונגרש אותם מחיפה".





