הורים אומרים השבוע ל"מיינט חיפה" כי טרם קיבלו את ערכות האנטיגן להם הם זכאים על פי מדיניות הבדיקות הביתיות. לדברי הורים, הם מבולבלים מהודעות העירייה ומבקשים לדעת מתי יקבלו את הערכות.
3 צפייה בגלריה
כמעט כל יום בדיקה
כמעט כל יום בדיקה
כמעט כל יום בדיקה
(דורון סולומון)
בימים האחרונים פרסמה העירייה כי היא מחלקת מאות אלפי ערכות אנטיגן לבתי ספר וגנים ברחבי העיר.
בפרסומיה, מציינת העירייה כי על פי החלטת הממשלה, תכנית ״בודקים ולומדים״, שמתחילה השבוע במערכת החינוך, תחליף את מדיניות הבידודים הקיימת כיום. באופן זה תלמידים שנחשפו לתלמיד מאומת לא יידרשו יותר להיכנס לבידוד. בהתאם למדיניות החדשה, שנועדה לשמור ככל הניתן על רצף לימודי, יקבלו כל תלמיד ואיש צוות חינוכי ערכה הכוללת 20 בדיקות אנטיגן ביתיות ויידרשו לבצע שתי בדיקות בשבוע, בטרם ההגעה ליום הלימודים.
לפרסומי העירייה צורפו תמונות של חלוקת הערכות, ונראה כי הערכות מגיעות לכל בית בעיר. יודגש כי חלוקת ערכות בהיקף שכזה היא חסרת תקדים ומצריכה מבצע לוגיסטי מורכב. אין ספק כי לבתי ספר וגנים רבים הערכות סופקו בהצלחה.
3 צפייה בגלריה
חלוקת ערכות אנטיגן בחיפה
חלוקת ערכות אנטיגן בחיפה
חלוקת ערכות אנטיגן בחיפה
(עיריית חיפה)
ולמרות זאת, הורים מדווחים כי הם טרם קיבלו את הערכות הנדרשות לטובת בדיקת ילדיהם. בין ההורים גם אם לשני ילדים בגן פרטי בכרמל. לאם נאמר בגן כי הערכות טרם חולקו לגן. בעקבות הדברים פנתה האם למוקד העירוני ותהתה מה לוחות הזמנים להגעת הערכות. האם נענתה באופן הבא: "שלום, לאחר שיחה עם קב"ט העירייה עדיין אין צפי לחלוקה והדבר ויפורסם בהמשך באתר עיריית חיפה לפרטים נוספים נא לפנות לפיקוד העורף 104".
3 צפייה בגלריה
הודעה על מחסור באנטיגן
הודעה על מחסור באנטיגן
התכתבות הורה עם מוקד העירייה
(פרטי)
קראו גם: >>
הורים מציינים כי קיים פעם באופן בו מציגה העירייה את מבצע חלוקת ערכות האנטיגן, וכי הם מקווים כי הערכות יגיעו בהקדם לטובת ביצוע הבדיקות הנדרשות לילדים.
בהודעת העירייה באשר למבצע החלוקה, ציין אוהד דורפמן, ראש מינהל התפעול בעיריית חיפה כי "מינהל התפעול, על כל יחידותיו, נרתם באופן מלא, על מנת לסייע בחלוקת ערכות האנטיגן לכל מוסדות החינוך בעיר. מדובר במבצע לוגיסטי מורכב ואנו נעשה כל שיידרש, על מנת שהוא יבוצע בצורה היעילה ביותר ובזמן המהיר ביותר".
מהעירייה לא נמסרה תגובה לטענות ההורים.
כל החדשות והעדכונים במיינט חדשות חיפה.
פורסם לראשונה: 16:38, 30.01.22