פרויקט התחדשות עירונית ענק בשכונת קרית אליעזר חיפה. במסגרת הפרויקט שהכנסותיו מוערכות ב-520 מיליון שקלים, ייבנו 420 יחידות דיור. מחיר ממוצע לדירה יהיה 1.2 מיליון שקלים.
1 צפייה בגלריה
בנייה חדשה בקרית אליעזר
בנייה חדשה בקרית אליעזר
בנייה חדשה בקרית אליעזר
(הדמיה - אלכס לובימוב)
קראו גם: >>
את הפרוקט נבחרה להוביל חברת הכשרת הישוב התחדשות עירונית. החברה נבחרה על ידי נציגות הדיירים ברחוב צה"ל בקרית אליעזר, חיפה, לבצע פרויקט התחדשות עירונית מסוג פינוי בינוי. היקף ההכנסות עולה על חצי מיליארד שקל.
במסגרת הפרויקט צפויים להיהרס 4 מבני רכבת ישנים ו-96 דירות ובמקומם יבנו 2 מגדלים (25-30 קומות) ו-2 בנינים בוטיק (8-10 קומות), סך של כ-420 דירות ו-600 מ"ר מסחר, הכל במתחם מגורים איכותי וחדש. הפרויקט ממקום בכניסה לעיר חיפה מכיוון דרום, סמוך לכביש 4 ומהווה את שער הכניסה לעיר. על הפרויקט אמון משרד האדריכלים משה צור אדריכלים - בוני ערים.
אלכס מריאש מנכ"ל חברת הכשרת הישוב התחדשות עירונית: "אנו מודים לדיירים על האמון בנו, שהינו חלק מהותי והבסיס להצלחת כל פרויקט. אנו גאים לקדם מספר פרויקטים בחיפה ורואים בה כחלק אינטגרלי מהחזון של החברה, לקדם ולהקים מתחמים חדשים לא רק במרכז הארץ. לאחרונה אושר פרויקט של החברה בחיפה והחברה שוקדת על הליכי התכנון לצורך הוצאת היתרי הבניה. החברה פועלת כיום בעשרות מתחמי התחדשות עירונית ברחבי הארץ וממשיכה לקדם אלפי יחידות דיור חדשות".
פורסם לראשונה: 16:15, 23.01.22