פוצחה פרשיית שוחד כנגד עובד בכיר ברשות המיסים שגרף לכיסו ביחד עם חשודים נוספים סכום מצטבר של כ-4 מיליון שקלים.
2 צפייה בגלריה
חלק מהכספים שנתפסו בפשיטה
חלק מהכספים שנתפסו בפשיטה
חלק מהכספים שנתפסו בפשיטה
(צילום: משטרת ישראל)

שוטרי מחוז חוף בהובלת מפלג ההונאה פשטו הבוקר (שלישי) ועצרו 17 חשודים במעורבות בפרשה הנחקרת במהלך השנתיים האחרונות ומנוהלת על ידי שוטרי מפלג ההונאה של מחוז חוף בשיתוף פעולה עם אגף ביקורת פנים ואגף ביטחון וסייבר ברשות המסים. החקירה נוהלה באופן סמוי והבוקר (שלישי) הפכה לגלויה.
על פי החשד, אותו חשפו בביקורת פנים של רשות המיסים, עובד בכיר במשרד פקיד שומה באזור הצפון ברשות המיסים, פעל בשיטתיות וביצע זיכויים במירמה של החזרי מס לנישומים תושבי חוץ. את כספי הזיכוי לקח לעצמו ביחד עם אחרים בסכום מצטבר של למעלה מארבעה מיליון שקלים.
לפי שיטת הפעולה שעלתה בחקירה, החשודים שהינם בין היתר עובדי רשות המסים, רואי חשבון, אחים בבתי חולים ועוד, חברו יחד להלבנת סכומי הכסף שנכנסו והעבירו אותם לשני חשודים מרכזיים בפרשה.

2 צפייה בגלריה
איים ונעצר
איים ונעצר
גל מעצרים
(צילום: שאטרסטוק)

קראו עוד:

היום (שלישי) עם מעבר החקירה לפן הגלוי פשטו שוטרי מחוז חוף על בתיהם של 17 חשודים ועצרו אותם לחקירה בגין עבירות של הלבנת הון, זיוף, קבלת דבר במרמה והפרת אמונים.
רוב החשודים הם תושבי חיפה והצפון ש"גויסו" כך על פי החשד על ידי החשוד העיקרי לצורך הלבנת ההון.
במהלך החיפושים תפסו השוטרים סכומי כסף גדולים במזומן ומסמכים רלוונטיים לחקירה. בסיום חקירתם ובהתאם לצרכי החקירה תבקש המשטרה להאריך את מעצרם בבית משפט השלום בעכו.