הורים בבית ספר מוכר בעיר התבשרו (שני) על ידי מנהלת בית הספר כי המשטרה מנהלת חקירה שבמרכזה חשד לפגיעה בכמה מתלמידות בית הספר.
1 צפייה בגלריה
הלימודים יימשכו כרגיל
הלימודים יימשכו כרגיל
נבנתה תכנית התערבות חינוכית לתלמידים
(צילום המחשה: שאטרסטוק)
קראו גם: >>
על פי החשד, אחד מעובדי בית הספר נגע באופן לא מותאם במספר בנות במהלך פעילות שגרתית. עד סיום החקירה העובד הורחק והוריי הבנות קיבלו הודעה על התקדמות החקירה.
מנהלת בית הספר הודיעה לכלל ההורים בבית הספר על חקירת המשטרה. בהודעתה ציינה: "כמנהלת בית ספר הדוגלת בשקיפות מלאה ושיח גלוי חשוב לי לשתף אתכם בארוע מצער שהתרחש בבית הספר. משטרת ישראל עידכנה אותי בחקירה המתנהלת בימים אלה כנגד עובד בחשד לפגיעה במספר בנות. מתוך פרטים הידועים לנו בשלב זה של החקירה, מדובר בנגיעות לא מותאמות מעל הבגדים תוך כדי פעילות שגרתית. מיד עם קבלת המידע, החשוד הורחק מעבודתו. הורי הבנות הנפגעות יודעו באופן אישי".
מנהלת בית הספר הדגישה להורים כי יש חשיבות לאופן התיווך של האירועים לילדים. המנהלת: "מניסיוני המקצועי, ידוע כי תגובת ההורים לאירועים כגון אלה, הפרשנות שלהם ואופי השיח עם הילדים משפיעים על תפיסת הילד את האירוע והמשמעות שהוא מייחס לדברים שהתרחשו. הורים יקרים, אני יודעת כי מדובר בהודעה מטלטלת ואל פשוטה. אנ ימבקשת ממכם במלוא הצניעות והאחירות לסמוך עליי ועל הצוות החינוכי שנמשיך לעשות כל שיידרש כדי לשמר את המוגנות והביטחון של התלמידים".
בעקבות המקרים הנחקרים, נבנתה תכנית התערבות בהובלת הצוות החינוכי וליווי גורמים מקצועיים מטעם השירות הפיסכולוגי, הפיקוח של משרד החינוך והעירייה, שיאפשר מתן כלים לילדים להגברת המודעות הומוגנות שלהם. החקירה נמשכת.
כל החדשות והעדכונים במיינט חדשות חיפה.
להצטרפות לקבוצת העדכונים של mynet חיפה >>> https://chat.whatsapp.com/IwYf2NjAQDTBV4EaIrqXrU