הזוג: רגינה ואולג מאיזור הצפון, רגינה סגנית לתפעול של יחידה עסקית ברפאל ואולג מהנדס מערכת ראשי ביחידה עסקית ברפאל.
1 צפייה בגלריה
רגינה ואולג
רגינה ואולג
רגינה ואולג
(צילום: פרטי)
איך הכרתם? "בשנת 99' הגיע אולג לרפאל למשרת סטודנט. רגינה בדיוק התגייסה באותה התקופה וכשסיימה את הטירונות נאמר לה שנבחרה לשרת כחיילת במשרד הביטחון ושעליה להגיע למכון דוד לקליטה. "כן.. פעם היו חיילים ברפאל אני חושבת שאני בין המחזורים האחרונים שעוד נכנסו כחיילים סדירים לחברה", אמרה רגינה.
"בחודש הראשון נערך מפגש לכל עובדי רפאל החדשים כדי שיוכלו להכיר קצת יותר טוב את רפאל ואת המערכת. כך בפעם הראשונה אולג פגש את רגינה. "אחרי המפגש גילינו שאנחנו עובדים במסדרונות צמודים", סיפר אולג, "ומאז בכל פעם שהייתי צריך לפקסס משהו הייתי מעדיף לבקר במזכירות שלה ולא במזכירות שלי".
רגינה מוסיפה: "אולג הוא זה שגילה שאנחנו עובדים במסדרונות צמודים.. לי באותו זמן פחות היה איכפת".
אך אולג התעקש והם התחילו לצאת. כעבור תקופה אולג ביקש להציע לרגינה נישואין, הוא תכנן הפתעה וארגן צלילה זוגית אך רגינה לא הסכימה לצלול: "אני מעדיפה את הרגליים שלי על הקרקע", אמרה, אך אולג לא וויתר וכתב שיר מיוחד, את התשובה כולנו יודעים.
איך זה מרגיש לעבוד כזוג באותה החברה? "ב-20+ שנה שאנחנו עובדים ברפאל יצא לנו לעבוד מסדרון ליד מסדרון או קומה מעל קומה אבל מאוד חשוב לנו לעשות 'הפרד ומשול' בין עבודה למשפחה. היו לנו לא מעט הזדמנויות לעבוד ביחד על אותו הפרויקט אך סירבנו בתוקף. לא חסר על מה לדבר בבית ואין צורך לדבר גם על העבודה. לכל אחד יש את העבודה שלו ואנחנו מכבדים ומשאירים לכל אחד את היכולת העצמאית לעבוד בנפרד ולהשאיר את העבודה כמה שיותר רחוק מהבית", אומרת רגינה, "אני חושבת שזה אופטימלי , זה נותן לכל אחד את העצמאות שלו, את המקום של כל אחד להתפתח, האוטונומיה שלו והמרחב שלו".
"גם ארוחות צהריים אנחנו לא אוכלים ביחד" הוסיף אולג "אנשים מחוץ לרפאל שואלים אותנו איך זה הגיוני? לכל אחד מאתנו יש תפקיד מאוד משמעותי בארגון ואנחנו מנסים שלא להפריע אחד לשני".
ספרו לנו על סיפור נחמד שקרה לכם במסגרת העבודה שאנשים לא ידעו שאתם נשואים: "כשהיינו בתחילת הזוגיות שלנו, השתתפנו באירועי החברה השונים ופתאום היו רואים אותנו יחד, החברים לעבודה התחילו להבין ולקשר 'אההה את בת הזוג של? אתה הבעל של?..' וכשאתה עושה כמה קדנציות ומחליף תפקידים ופתאום אתה עובד עם אנשים שעבדו עם בן הזוג השני זה יוצר סיטואציות מאוד מצחיקות", אומר אולג.
ומוסיף: "באופן כללי כשבני זוג עובדים באותה החברה, יש הרבה חברים משותפים שאנחנו נפגשים איתם גם מחוץ למסגרת העבודה. בבית אנחנו צוחקים שהילדים שלנו הם 100% תוצרת רפאל".
אתם ממליצים לעבוד ביחד? "אני חושבת שזה מאוד אינדיבידואלי לכל אחד ומה שמתאים לנו לא בהכרח מתאים לכל אחד אחר", אומרת רגינה ומוסיפה: "לנו זה מתאים".
תנו לנו טיפ חשוב לעבודה משותפת ביחד וטיפ לזוגיות טובה בכללי לרגל ט"ו באב: "הטיפ שלנו הוא ההפרדה בין עבודה לבית. עבודה זו עבודה ובית הוא בית, מאוד חשוב לשמור על האיזון הזה. בנוסף חשוב לזרום אחד עם השני ולגלות הרבה הבנה ותמיכה, לא בטוח שכל מה שמתאים לאחד מתאים גם לשני".