פעילות נחושה ובלתי מתפשרת של שוטרי מחוז חוף בתחנת נשר הובילה לאיתור ותפיסת מעבדת הידרו בעיר שבתוכה נתפסו כ-255 שתילי קנאביס - נעצרו 2 חשודים.
בפעילות מבצעית אופרטיבית שקיימו היום שוטרי תחנת נשר בשיתוף פעולה עם יחידה להב 433, איתרו ותפסו השוטרים מעבדת הידרו בתוכה 255 שתילים של חומר החשוד כסם מסוכן מסוג קנאביס, וכן ציוד רב המשמש לגידול סמים.
בתום הפעילות נעצרו 2 חשודים, תושב נשר בן 38 ותושב קריית אתא בן 46 והם הובאו לחקירה בתחנת המשטרה ובסיומה נכלאו.
קראו עוד:
החומרים החשודים כסמים, נתפסו והועברו להמשך מיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי של משטרת ישראל.
בהתאם לממצאי החקירה וחומר הראיות תבקש המשטרה מבית משפט השלום בחיפה להאריך את מעצרם. החקירה נמשכת.




