חברת הפינטק bizi, בשיתוף עם ארגון הפדרציות היהודיות של צפון אמריקה (JFNA), משיקה קרן סיוע ייחודית בהיקף של 80 מיליון שקלים לטובת עסקים בחיפה והסביבה שנפגעו ממצב המלחמה.
2 צפייה בגלריה
עסקים מחכים לשוב לפעילות מלאה
עסקים מחכים לשוב לפעילות מלאה
עסקים מחכים לשוב לפעילות מלאה
(צילום: canva)
בחברה מציינים כי הקרן מציעה לעסקים הלוואות של עד 400,000 שקלים בתנאים מועדפים, ללא בירוקרטיה מיותרת ובמהירות שיא.
"המטרה שלנו היא להושיט יד לעסקים הקטנים והבינוניים בחיפה, שחווים מצוקה כלכלית בעקבות המצב הביטחוני", אומר סער זכריש, מנכ"ל bizi. "אנחנו מבינים שהזמן קריטי עבור בעלי העסקים, ולכן פיתחנו מערכת שמאפשרת קבלת הלוואה תוך דקות ספורות, ללא צורך בהגשת מסמכים או פנייה לבנק".
לדבריו של זכריש, הייחודיות של הקרן טמונה בתנאיה האטרקטיביים, והיא מציעה ריבית של פריים מינוס 1%, הנמוכה ביותר בשוק, עם אישור תוך שעות ספורות להלוואות של עד 400,000 שקלים, וכל זאת ללא צורך במסמכים או דוחות כספיים.

2 צפייה בגלריה
סער זכריש מנכ"ל ביזי
סער זכריש מנכ"ל ביזי
סער זכריש מנכ"ל ביזי
(צילום: מרב רביץ מושל, canva)

קראו עוד:

עוד מציינים בחברה כי הזכאות להלוואה נקבעת על פי קריטריונים ברורים הכוללים ירידה בהכנסות העסק, מיקום העסק עד 40 ק"מ מקו העימות, או אם בעל העסק שירת במילואים במבצע "חרבות ברזל".
"מאז השקת הקרן לפני כחודשיים, כבר סייענו למאות בעלי עסקים בהיקף של עשרות מיליוני שקלים," מוסיף זכריש. "אנחנו קוראים לכל בעל עסק בחיפה שנפגע מהמצב לבדוק את זכאותו ולנצל את ההזדמנות הזו."
בחברה מדגישים כי ההלוואות ניתנות ללא מטרות רווח, אלא לטובת עזרה לכמה שיותר עסקים לצלוח את התקופה המאתגרת הנוכחית. בדיקת זכאות להגשת בקשה להלוואה באתר החברה.