רס״ל עדי אלדור בן 21 מחיפה, לוחם ביחידת מגלן, חטיבת הקומנדו, נפל (שני) בקרב בדרום רצועת עזה.
2 צפייה בגלריה
עדי אלדור ז"ל
עדי אלדור ז"ל
עדי אלדור ז"ל
(צילום: דובר צה"ל)

ההודעת על נפילתו של אלדור ז"ל התפרסמה על ידי דובר צה"ל זמן קצר לאחר ההודעה על שחרור החטופים ברפיח. יחד עם רס"ל אלדור נפל חייל צה"ל נוסף, רס״ל (מיל׳) אלון קליינמן בן 21 מתל אביב, לוחם מילואים ביחידת מגלן, חטיבת הקומנדו, נפל בקרב בדרום רצועת עזה.

2 צפייה בגלריה
עדי אלדור ז"ל ואלון קליינמן  ז"ל
עדי אלדור ז"ל ואלון קליינמן  ז"ל
בחייהם ובמותם. עדי אלדור ז"ל ואלון קליינמן ז"ל
(תילום: דובר צה"ל)

קרא עוד:

עדי אלדור התגורר בחיפה, בנו של רופא בית החולים רמב"ם ד"ר לירון אלדור ונכדו של פרופ' יוסף איצקוביץ, לשעבר מנהל בכיר ברמב"ם.
מנהל בית החולים רמב"ם פרופ' מיקי הלברטל ספד לעדי: "משפחת רמב"ם קיבלה הבוקר בעצב רב את הבשורה הנוראה על נפילתו בקרב של עדי אלדור ז"ל, לוחם מגלן . הידיעה על מותו של עדי ז"ל, בנו של ד"ר לירון אלדור, רופא רמב"ם, ונכדו של פרופ' יוסף איצקוביץ, שהיה מנהל מחלקה בכיר ברמב"ם ומאבות תחום הפוריות ותחום תאי הגזע בישראל - שוברת את ליבנו".
בבית הספר הריאלי ספדו לבוגר בית הספר: "בעצב אינסופי, התבשרנו הבוקר על הרוג נוסף ממשפחת הריאלי, רס"ל עדי אלדור ז"ל יחידת מגלן בחטיבת הקומנדו, שנהרג הלילה בפעילות מבצעית בחאן יונס. עדי בוגר מחזור ק"א (2020), נכד ובן לבוגרי הריאלי, ואחיהם הבכור של אורי בוגר מחזור ק"ג, הילי תלמידת י"א וספיר תלמידת ט' בבית בירם".
יוסי בן דב מנכ״ל הריאלי:” הם משפחת הריאלי אמיתית הסבא ואחותו וכל הילדים והנכדים הם בוגרים ותלמידות”.
תושבי ותושבות חיפה המבקשים לחלוק כבוד אחרון לאלדור ז"ל, מוזמנים להשתתף בשרשרת דגלים בתלווה את נסיעת המשפחה לבית העלמין. השרשרת תתחיל בשעה 15:00 מבית המשפחה ברחוב אסתר רבין בשכונת דניה, לאורך רחוב בירם לכיוון חורב ומשם לכיוון פרויד.
הלווייתו של הלוחם רס״ל עדי אלדור ז״ל תתקיים ביום שני, 12.2 בשעה 15:00 בבית העלמין הצבאי בחיפה.
יהי זכרו ברוך.