להציע נישואין על שפת הים או בצימר או מסעדה? עיזבו את המקומות הבנאליים האלו. כפיר בן ארי מחיפה החליט להציע נישואין לחברתו במקום הכי מקורי, ולטעמו גם בהחלט רומנטי: בלשכת ראש העיר. לטענתו, לפי הידוע לו וכמו שאמרו לו אנשים בעירייה, מאז ימי חסן שוקרי ב-1948 אף אחד לא עשה זאת לפניו.
3 צפייה בגלריה
כרע ברך והפתיע בפתח לשכת ראש העיר
כרע ברך והפתיע בפתח לשכת ראש העיר
כרע ברך והפתיע בפתח לשכת ראש העיר
(צילום: ראובן כהן עיריית חיפה)
בן ארי, רווק בן 44 מרמת התשבי בכרמל, עובד בסוכנות ביטוח ששייכת להוריו, מחפש כלה כבר 12 שנים, מאז הקשר הקודם שהיה לו. לפני 4 חודשים הכיר "בשידוך" דרך מכר משותף את עדי אוברזנק מרמת שאול, בת ה-33 שעובדת במועדון קשישים בכרמל.
"כן, אני מתחתן בגיל מאוחר ואני מבין למה אומרים לי שזה אופטימי עבור רווקים אחרים", הוא מספר בהתרגשות, "חיפשתי בחורה הרבה מאוד שנים וידעתי שבסוף תבוא הנכונה, אמנם היא צעירה ממני ב-11 שנים אבל מתאימה לי בול, "אנחנו ביחד בסך הכל 4 חודשים, ולא אנחנו לא דתיים, אבל יש אהבה וזה הכי חשוב. אחרי כל כך הרבה שנות רווקות, זה יפה שמצאנו אחד את השנייה מהר".

3 צפייה בגלריה
דמעות והתרגשות לצד תמונות ראשי הערים
דמעות והתרגשות לצד תמונות ראשי הערים
דמעות והתרגשות לצד תמונות ראשי הערים
(צילום: ראובן כהן עיריית חיפה)

בניין העירייה הוא לא מקום זר עבורו. הוא נוהג להסתובב שם לא מעט כדי לפתור בעיות שקשורות לשכונת מגוריו רמת התשבי. "אם העירייה רומנטית? לא. אבל אני מכיר את המקום הזה כל כך טוב וחשבתי שהינה אהיה יצירתי ואציע במקום שאף אחד אחר לא עשה את זה. ניגשתי לרותי וקנין, מנהלת פניות הציבור, וביקשתי שתארגן לי את האפשרות הזו בלשכת ראש העיר. הראיתי לה את הטבעות והיא אמרה שהיא זורמת איתי. פניתי לצלם העירייה ראובן כהן וביקשתי שיצלם את הטקס".
ואיפה הייתה קליש?
בן ארי: "ראש העיר עינת קליש לא נכחה בזמן ההצעה אבל שמעה על זה כשהייתה ברכב שלה והיא התרגשה. אחר כך היא הזמינה אותנו ללשכה שלה לפגישה. ישבנו איתה והיא איחלה מזל טוב. היא אמרה שלא שמעה מעולם שאי פעם מישהו הציע נישואין לחברה שלו בעיריית חיפה. היא קיבלה אותנו מאוד יפה, דיברה איתנו על הקשר ועל חיינו האישיים, שאלה איך היכרנו, עדי מאוד התרגשה".
איך הצלחת להפתיע?
אוברזנק: "הייתי ביום החופשי שלי כשכפיר ביקש ממני לבוא לעירייה. הוא אמר לי שיש ישיבה מעניינת וגם כדי להכיר חברים שלו. בסוף הוא הפתיע אותי, שלף טבעת וירד על הברכיים, הייתי המומה. לא האמנתי שיציע לי. אנחנו רוצים להתחתן בקיץ, ברור שהכיוון הוא הקמת משפחה, להביא נכדים להורים".

3 צפייה בגלריה
היכל העירייה
היכל העירייה
אירוע חריג ומשמח. בניין עיריית חיפה
(צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה)

קראו גם:

מה עם חתונה בעירייה?
בו ארי: "זה רעיון אבל צריך אולם, אני בא ממשפחה מרוקאית גדולה, ומאוד מתרגש מהחתונה. הרי עד לפני פחות מחצי שנה הייתי רווק לא הייתי בהרבה דייטים, אני לא טוב בזה. דודים שלי אמרו לי שבסוף תבוא הבחורה הנכונה וחיכיתי, וידעתי שיבוא. הייתי מבואס לפעמים בתקופת הרווקות הארוכה. אני רואה שעוד בת דודה מתחתנת ועוד בן דוד מביא ילד לעולם ואני לא הצלחתי אבל אמרתי" 'תזרום, בסוף זה יגיע אליך', זה כמו לגרד חיש גד ולזכות בפרס הגדול, ואני זכיתי בו".
פורסם לראשונה: 10:08, 12.04.23