ניצחון סוחף לעו"ד שאדי סרוג'י בבחירות לראשות לשכת עורכי הדין בחיפה שזכה ברוב של 82% לתפקיד יו"ר הלשכה במחוז חיפה, בעוד יריבו, עו"ד אדיר צבי, קיבל 18%.
2 צפייה בגלריה
ראש בראש עו"ד אדיר צבי ועו"ד שאדי סרוג'י
ראש בראש עו"ד אדיר צבי ועו"ד שאדי סרוג'י
מימין: עו"ד אדיר צבי ועו"ד שאדי סרוג'י
(צילום: פרטי, canva)
גם הרשימה של עו"ד שאדי סרוג'י, "תנופה", שבמקום השני שלה מוצב עו"ד מימון טולדנו מקרית אתא, זכתה להישג משמעותי 9 מושבים מתוך 16 בוועד הלשכה. רשימה של עורכי דין ערבים זכתה לכ-5 מנדטים.
בבחירות ליו"ר לשכת עורכי הדין הארצית, זכה עו"ד עמית בכר בניצחון סוחף, כשגרף בין 75% עד 80% מהקולות. המתחרה, עו"ד אפי נווה, אף הודה בריאיון ברדיו כי הפסיד בבחירות הללו. יצוין, כי הניצחון של בכר במחוז חיפה היה צפוי לאור העובדה שמספר 2 ברשימה שלו, עו"ד תמי אולמן, כיהנה שתי קדנציות בראשות הלשכה בחיפה והשניים עובדים יחד במשרד.

2 צפייה בגלריה
עו"ד שאדי סרוג'י
עו"ד שאדי סרוג'י
ניצחון סוחף. עו"ד שאדי סרוג'י
(צילום: פרטי)

מספר 2 ברשימת תנופה, עו"ד מימון טולדנו: "המגמה ברורה. עו"ד סרוג'י והרשימה שלנו זכו לניצחון סוחף. ייתכן שיהיה לנו רוב במועצת המחוז ללא שותפים. זה ניצחון ברור וחד. למרות שלא כל הקולות נספרו, זהות המנצח בבחירות הללו לא מוטל בספק".
יש בתוצאות אמירה לגבי הרפורמה המשפטית?
"הבחירה בעד עמית בכר, שעמדתו לגבי הרפורמה המשפטית ברורה, יש בה אמירה. אני מתאר לעצמי שכעת ינסו לשנות את הרכב הוועדה לבחירת שופטים ולהוציא משם את נציגי הלשכה".
אתה איש ליכוד ותיק, חבר מרכז, מהי עמדתך בסוגיה הזו?
"אני נגד הוצאת נציגי הלשכה מהוועדה לבחירת שופטים. אני מקווה שלבסוף תהיה הסכמה לגבי השינויים שכה נדרשים במערכת המשפט".
המפסיד עו"ד אדיר צבי: "הגדלנו את כוחנו ב־100 אחוז בכמות המצביעים. אני מאחל הצלחה וברכות ליו"ר הנבחר ומאחל לכולנו לפעול בכל המרץ למען עורכי הדין של מחוז חיפה שלמרות כל הסיבוכים שהיו בבחירות האלה, יצאו להצביע".
עו"ד סרוג'י: "אני נרגש מהתמיכה האדירה בי, מהיום חובת ההוכחה היא עליי. אני מבקש להודות לעו"ד צבי על ניהול מערכת בחירות הוגנת".