האלימות בכבישים. אירוע חריג ואלים אירע הבוקר (חמישי) בדרך נחל הגיבורים. צעיר תקף נהג מבוגר, אך צוות אמבולנס של מד"א שעבר במקרה במקום עצר וסייע לקורבן התקיפה. הצעיר נעצר.
2 צפייה בגלריה
זירת האירוע בכביש הגיבורים
זירת האירוע בכביש הגיבורים
זירת האירוע בכביש הגיבורים
(צילום: מד"א)

במד"א מציינים כי צוות אמבולנס של מגן דוד אדום שהיה בנסיעה דחופה בדרכו לטפל בחולה, הבחין בדרך נחל הגיבורים בחיפה, בצעיר בשנות העשרים בועט ברכב שבתוכו יושב נהג מבוגר בשנות השבעים לחייו. הצעיר החל לתקוף את הנהג המבוגר שיצא מהרכב.
חובש בכיר במד"א נתנאל מנחם שהיה עד למתרחש, רץ לעבר התוקף מנע ממנו להמשיך בתקיפה הזעיק את המשטרה והציל את חייו. הקשיש נחבל ואיבד את הכרתו למשך מספר דקות וצוות מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינה אותו לבית החולים. התוקף נעצר ע"י השוטרים שהגיעו במהירות למקום.

2 צפייה בגלריה
זירת האירוע בכביש הגיבורים
זירת האירוע בכביש הגיבורים
זירת האירוע בכביש הגיבורים
(צילום: מד"א)

קראו גם:

חובש בכיר במד"א נתנאל מנחם: "בזמן הנסיעה הבחנתי בשני כלי רכב שעומדים על הכביש וראיתי צעיר תוקף נהג רכב בן 73, מייד עצרתי את האמבולנס, דיווחתי בקשר וביקשתי להזעיק דחוף שוטרים למקום. רצתי לעבר התוקף וניסית להניס אותו ולהפריד ביניהם. בשלב מסויים לאחר שהקשיש נחבל והתעלף, התוקף התרחק והתחלתי להעניק לקשיש טיפול רפואי . זה היה מחזה מזעזע לראות את הכל מתרחש לי מול העיניים. אני פשוט המום".
מחקירה ראשונית של האירוע עולה כי לאחר שהקורבן העיר לחשוד על כך שעקף אותו מבלי לאותת, החשוד ירד מרכבו, בעט בדלתות רכבו של הקורבן וגרם להם נזק ובהמשך תקף את הקורבן באופן שהכה בפניו במכת אגרוף.
כתוצאה מהתקיפה הקורבן נחבל בראשו ואיבד את הכרתו. הקורבן נפצע באורח קל (עפ"י גורמי רפואה) ופונה לקבלת טיפול במרכז הרפואי בני ציון בחיפה.
שוטרי תחנת חיפה שהגיעו למקום עצרו את החשוד בביצוע המעשה, תושב חיפה בן 25, לחקירה בתחנת המשטרה בעיר.
בכוונת המשטרה לבקש מחר (שישי) להאריך את מעצרו של החשוד בבית המשפט השלום בחיפה.
פורסם לראשונה: 12:43, 18.05.23