בכיכר אמיל חביבי בעירה תחתית תתקיים הערב (רביעי) הפגנה ועצרת מחאה בעקבות מותה של העיתונאית מרשת אלג'זירה, שירין אבו עאקלה.
1 צפייה בגלריה
רג'א זעאתרה
רג'א זעאתרה
רג'א זעאתרה
(צילום: נחום סגל)
העצרת תתקיים ביוזמת סיעת חד"ש. בעוד נמשכות הבדיקות באשר לנסיבות מותה של אבו אעקלה, וצה"ל מציג ראיות לפיהן לא בוצע ירי של כוחות צה"ל, יו"ר סיעת חדש במועצת העיר רג'א זאעתרה ממהר להאשים את הצבא במותה של אבו עאקלה.
זאעתרה: ״אנו מזמינים אתכם לעצרת מחאה על חיסול העיתונאית שירין אבו עאקלה והמשך הכיבוש. העצרת תכלול הדלקת נר זיכרון לשירין ולקורבנות הכיבוש״.
בעיר התחתית נערכים בדריכות להפגנה, וזאת לאור ציון שנה למהומות "שומר חומות", במהלכן נרשמו שורה של אירועים אלימים בעיר חיפה, והתנגשויות בין יהודים וערבים.
חבר המועצה גארי קורן מגיב לדברים: "מדובר בדמעות תנין של המחתרת הפלסטינית בחיפה על מותה של עיתונאית, זאת לפני בדיקה אמיתית של מי עומד מאחורי הירי. אשרי המאמין שאחרי שיוכח שהיו אלה חמושים פלסטינים שירו בה, יבואו אותם המסיתים בהתנצלות. בינתיים הם כמו תמיד יוצאים לרחובות בהסתה לאינתיפאדה וטרור. איפה הדמעות שלהם בפיגועים עם מחבלים רוצחים מאומתים, כשנרצחים ישראלים באשר הם ישראלים? הציוני השפוי בעיר צריך לעמוד על המשמר ולהנתגד לחתרנות הפלסטינית אצלנו בעיר".
פורסם לראשונה: 15:34, 11.05.22