קבוצת "מגה מדיה", אחת מחברות שילוט החוצות המובילות בישראל, זכתה במכרז עיריית חיפה להצבת ותפעול מתקני שילוט ברחבי המטרופולין.
3 צפייה בגלריה
שלטי החוצות של חיפה
שלטי החוצות של חיפה
שלטי החוצות של חיפה
(צילום: canva)
המכרז, שהינו אחד מהגדולים והמשמעותיים בתחום, נחתם לתקופה של עשר שנים (5+5) ועלותו נאמדת בכ-60 מיליון שקלים לכל התקופה.
לראשונה, עיריית חיפה איחדה את כל מתקני השילוט הגדולים תחת מכרז אחד, המאפשר למפרסמים פריסה אסטרטגית רחבה – החל מהכניסה לעיר, דרך אזור הכרמל ועד הקריות. במסגרת הזיכיון, מגה מדיה תקים ותפעיל עשרות מתקני פרסום, בהם גשרים, טוטמים ומתקני פרסום מסוג אימפקט, תוך שמירה על סטנדרטים גבוהים של חדשנות ואיכות.

3 צפייה בגלריה
מגה מדיה
מגה מדיה
מגה מדיה
(צילום: מאיר אדרי)

קראו עוד:

עם הזכייה, "מגה מדיה" מחזקת את מעמדה כקבוצה המרכזית של פרסום חוצות במטרופולין השלישי בגודלו בישראל, שמצטרף למטרופולינים הגדולים בישראל – תל אביב וירושלים.
בכך היא מציעה ללקוחותיה חבילות פרסום ארציות עם כיסוי בשלושת המטרופולינים הגדולים בישראל: חיפה, ירושלים ותל אביב. החברה, המחזיקה בזיכיונות מרכזיים גם בירושלים, תל אביב (איילון) וערים נוספות, היא היחידה המספקת למפרסמים כיסוי רחב היקף ברמה הארצית, מה שמאפשר חשיפה אפקטיבית למגוון קהלים.
לצד התרחבותה בתחום השילוט המסורתי, בשנת 2022 הרחיבה מגה מדיה את פעילותה בתחום הדיגיטל עם רכישת חברת "טיימס סקוור ישראל" המתמחה בשלטים דיגיטליים גדולים, בעסקה שהוערכה ב-5 מיליון שקלים. רכישה זו חיזקה את מעמד החברה בתחום השילוט הדיגיטלי והרחיבה את סל המוצרים שהיא מציעה ללקוחותיה.

3 צפייה בגלריה
קובי מור מגה מדיה
קובי מור מגה מדיה
קובי מור מגה מדיה
(צילום: מאיר אדרי)

קובי מור, בעל החברה: "מדובר בזכייה מאוד אסטרטגית שמעמידה את מגה מדיה במרכזו של כל קמפיין פרסום ארצי המבקש להגיע לקהלי יעד רבים. המכרז הזה הוא מהלך אסטרטגי שיחזק את הנוכחות שלנו בחיפה ובצפון. נביא לעיר מתקני פרסום מתקדמים שיאפשרו למותגים חשיפה מיטבית לאורך הצירים המרכזיים".