לאחר שראש העיר חיפה עינת קליש איבדה את הרוב במועצת העיר, נראה שמערכת הבחירות החלה או שמה היא מעולם לא הסתיימה.
2 צפייה בגלריה
אביהו האן בכנס
אביהו האן בכנס
אביהו האן בכנס
(צילום: פרטי)
מפגן תמיכה באביהו האן, יו"ר הירוקים, נערך ביום אתמול (שלישי) בבת גלים בו השתתפו כ-100 תושבי שכונות רבות בחיפה.
האן לא חסך בדבריי ביקורת על ראש העיר המכהנת קליש: "כגודל התקווה והציפיות שהיו מקליש באוקטובר 2018 כך גודל האכזבה. הירוקים בראשותי קיבלו 4 מנדטים אבל קליש העדיפה לבנות את הקואליציה שלה בלעדינו. כיבדנו את זה, וציפינו לשיתוף פעולה לטובת העיר, אבל כל מה שקיבלנו היה זלזול והתנשאות".
במפגש הציג האן את עבודתם החרוצה של חברי סיעתו: יעל שנער, מוטי בילצבלאו והילה לאופר בשלל נושאים שכונתיים ועירוניים, וענה על שאלות שהגיעו מהקהל.
2 צפייה בגלריה
המשתתפים בכנס הירוקים בבת גלים
המשתתפים בכנס הירוקים בבת גלים
המשתתפים בכנס הירוקים בבת גלים
(צילום: פרטי)
קראו גם >>>
לגבי העתקת בז"ן ממפרץ חיפה אמר: "הדבר אפשרי ובהישג יד, בשביל שחיפה תהיה עיר בת קיימא היא צריכה מי שייצג את האינטרסים שלה במסדרונות הממשלה, בכוונתי להיות האיש הזה, במהלך השנה האחרונה נפגשתי עם שרים וח"כים והצגתי להם את ההיתכנות של סגירת בז"ן ורתמתי ראשי מועצות נוספים במטרופולין למהלך משותף, שכן זיהום האוויר לא מבדיל בין הקריות לחיפה לנשר וליתר האיזור".
האן התייחס להגירה השלילית מחיפה: "יצא לי לבקר בהרבה מקומות יפים בעולם, היופי של חיפה לא נופל מהחופים היפים של יוון ומקסיקו, אבל עם יופי לא הולכים למכולת. צריך להסביר פנינו ליזמים קטנים וגדולים, ויזמים צריכים יציבות ותנאי וודאות. העירייה בראשותי תשים על כך דגש ותהפוך את חיפה לעיר שאפשר להגשים בה חלומות.
"אנחנו לא רוצים להיות ברלין או ברצלונה, אנחנו רוצים להיות חיפה, עיר טובה ומיטיבה לכל תושביה. יש כל מיני מתמודדים שמתחממים על הקווים, כוכבים נולדים, שמבטיחים הבטחות שהם לא יכולים לקיים. הירוקים בראשותי יודעים מהשטח ומעבודת רגליים מה הבעיות של חיפה ומה אפשר וצריך לעשות בשביל לטפל בהם".