ראש עיריית חיפה יונה יהב, נענה לקריאת משפחות נפגעי ה-7 באוקטובר והנחה את הנהלת העירייה להקרין בבית אבא חושי בנוה שאנן, את טקס המשפחות שיתקיים בשעה 19:00, ביום שני ה-7.10 בפארק גני יהושוע בתל אביב בהשתתפות עשרות אמנים.
3 צפייה בגלריה
חודש לאסון 7 באוקטובר
חודש לאסון 7 באוקטובר
נערכים לאירוע שנה לאסון 7 באוקטובר
(צילום: מחאת העם חיפה)
ראש העיר יהב יגיע להקרנת הטכס, והכניסה לאירוע תהיה תשלום. הטכס ייערך בשעה 19:00, כאשר אחריו ייערך הטכס הממשלתי לאירוע.
את האירוע הפארק יזמו והפיקו נציגי המשפחות שיקיריהם נחטפו, נרצחו ונפגעו באותה שבת שחורה. אליהם הצטרפו עשרות אמנים מובילים ובעלי עסקים שביקשו לקיים טכס שאינו בשיתוף הממשלה.

לעדכונים שוטפים והתראות פיקוד העורף בחיפה והקריות הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ השקטה שלנו >> https://bit.ly/47yENVa

3 צפייה בגלריה
אנדרטה לנרצחי המסיבה ברעים. הקורבנות יונצחו בחיפה
אנדרטה לנרצחי המסיבה ברעים. הקורבנות יונצחו בחיפה
כמעט שנה חלפה. הטכס מתל אביב ישודר בחיפה
(צילום:יאיר שגיא)

קראו עוד:

לאירוע בפארק יגיעו 40 אלף והוא ישודר למדינות ברחבי העולם. הבוקר (חמישי) ביקשו המשפחות כי עירייות יקיימו אירועי שידור בערים, מתוך הבנה כי מספר המקומות בפארק הירקון מוגבל. העיר חיפה נענתה מיד לפניה והיא מהרשויות המקומיות הראשונות שהודיעו שישדרו את הטקס.

3 צפייה בגלריה
היציעים בסמי עופר עם תמונות החטופים
היציעים בסמי עופר עם תמונות החטופים
שנה מקוללת והחטופים עדיין בעזה
(צילום: מיכה בריקמן)

יהב: "מייד כשפנו אלי נציגי משפחות 7 באוקטובר וביקשו שחיפה תקרין את הטקס נעניתי לבקשתם. העיר חיפה תקיים בנוסף אירועים ממלכתיים נוספים שיציינו את יום השנה לאסון הקשה ביותר שידעה המדינה מאז הקמתה".
עיריית חיפה תקיים טקס נוסף ב-9.10 "בשבילי האור" שייערך בהיכל הספורט ברוממה ובו נתייחד עם זכרם של נרצחי טבח השבעה באוקטובר וחללי "חרבות ברזל". את הטקס תנחה מיקי קם וישתתפו בו הזמרים: לאה שבת, רוני דלומי, לי בירן, אלה לי ולהקת מפגשים ברכס.