האם אנו בעיצומו של גל תקיפות חזירי בר? בהפרש של כמה שעות הותקפו שתי נשים בשני מקומות שונים בעיר על ידי חזירי בר.
2 צפייה בגלריה
 החזיר הענק. "ממש אגדת המפלצת מלוך נס"
 החזיר הענק. "ממש אגדת המפלצת מלוך נס"
חזיר ענק בכרמליה. מי יתריע על סכנה?
(צילום: פרטי)

ביום שבת (17.2) טיילה תושבת הכרמל כבת 40 עם כלבה באזור כיכר ספר. בשלב מסויים אירע מפגש עם חזיר בר שתקף ופגע באישה. למרות שהיא עובדת בית החולים רמב"ם, היא הגיעה לקבלת טיפול בבית החולים כרמל הסמוך למקום התקיפה. עם הגעתה לבית החולים היא נזקקה לתפרים וקבלת שורת חיסונים לרבות זריקה נגד כלבת.
כמה שעות מאוחר יותר, ביום ראשון 06:30, נרשם אירוע תקיפה נוסף. אישה כבת 50 שהלכה ברגל והייתה בדרכה לעבודת כסייעת בגן ילדים בחטיבת כרמלי, הותקפה על ידי חזיר בר. גם מקרה זה הסתיים בפציעתה של האישה שננשכה ברגלה, הגעתה לבית חולים, רמב"ם במקרה זה, וקבלת חיסונים וזריקות.

2 צפייה בגלריה
החזירים נבהלו והבהילו. החזיר במוריה
החזירים נבהלו והבהילו. החזיר במוריה
חזיר בכיכר ספר. לא להסתובב עם כלבים?
(צילום: דורון סולומון)

קראו עוד:

למרות התקיפות החמורות והפגיעה בשתי נשים בשני אזורים שונים, וככל הנראה על ידי חזירים שונים, הציבור לא קיבל הודעה מסודרת מטעם עיריית חיפה או רשות הטבע והגנים. תושבים טוענים כי אם קיים חזיר סורר באזור מסויים, וקיימת סכנה להסתובב עם כלבים או עם שקיות מזון, יש ליידע את הציבור לאלתר.
ירון חנן, ראש מטה שכונות להחזרת החזירים לטבע: "העירייה לא מתפקדת בטח בתחום של החזירים. התושבים רוצים לדווח ל-106 אבל מפנים אותם למשרד הפנים. נראה כאילו העירייה הרימה ידיים ולא מוכנה לקבל תלונות. יש פה אוזלת יד. רט"ג הולכת לפי העירייה איתה היא עובדת. בנשר לדוגמא עובדים אחרת וטוב יותר. איך נעלמו החזירים בנשר? הטמינו פחים ועובדים חכם עם הדילול. בחיפה התושבים חשופים לסכנה".
ברט"ג מסרו כי הנושא בטיפול עיריית חיפה.