נושא התייקרות שכר הלימוד בבית הספר הריאלי ממשיך להעסיק הורים רבים בבית הספר. לפני כשבוע התקיימה פגישה בין נציגי הריאלי ומשרד החינוך, והורים קיוו כי הפגישה תוביל להגדלת המימון של המשרד לבית הספר, ותתורגם להורדת שכר הלימוד.
3 צפייה בגלריה
מנכ"ל הריאלי, ד"ר יוסי בן דב
מנכ"ל הריאלי, ד"ר יוסי בן דב
מנכ"ל הריאלי, ד"ר יוסי בן דב
(צילום: יח"צ)
מיטל בן שמעון, חברת ועד הורים: "שכר הלימוד לא מפסיק לעלות בריאלי. הורים ביקשו לקיים מפגש של הריאלי ומשרד החינוך כדי לנסות לשנות את המגמה. אחרי תקופה ארוכה שלא נפגשו הצדדים, הורים ביקשו שתתקיים פגישה שאולי תוביל להגדלת המימון והורדת שכר הלימוד".
מי שהרים את הכפפה וסייע בקביעת פגישה בין הריאלי ומשרד החינוך, היה דוד עציוני המתמודד בימים אלה על ראשות העיר.

3 צפייה בגלריה
הריאלי בית בירם
הריאלי בית בירם
הריאלי בית בירם
(צילום: י.א)

עציוני: "פנו אלי הורים ונציגי בית הספר לאחר תקופה ארוכה שלא הצליחו לקיים פגישה עם משרד החינוך. אני שמח לסייע לבית הספר, שמשמש כאבן שואבת לכל חיפה. כבוגר הריאלי ברורה לי חשיבות המוסד החינוכי הזה לעיר. מאבק בית הספר אל מול משרד החינוך הוא מאבק צודק ויש לראות כיצד מגיעים לעמק השווה לטובת כלל תושבי חיפה".
מנכ"ל בית הספר ד"ר יוסי בן דב התייחס לפגישה וציין כי למרות שהתקיימה, אין מנוס מהעלאת שכר הלימוד.
בן דב: "העלאת שכר הלימוד אינה דבר חדש וכבר בשנת 2017 הושגה פשרה בין המשרד ובית הספר, לפיה המשרד יקצץ את התקצוב שלו לכיתות א'-ח', אך ישאיר תקצוב מלא לכיתות ט'-יב'. לפיכך שכר הלימוד עלה בכיתות ללא התקצוב.

3 צפייה בגלריה
דוד עציוני
דוד עציוני
סייע למפגש. דוד עציוני
(צילום: מיכה בריקמן)

קראו גם:

בו דב: "אני מבין שהורים לא אוהבים לשלם יותר או זו פשרה לה הסכמנו. מעבר לכך משנה הבאה צפויה העלאת מחירים רוחבית של 12% וזאת בשל הסכם שכר המורים שאינו קשור ישירות אלינו. הכל שקוף וההורים מודעים לכל זה".
באשר לפגישה שהורים טוענים שהתקיימה אחרי זמן רב של נתק, בן דב טוען כי שיחות עם משרד החינוך מתקיימות מידי כמה חודשים, והריאלי ביחסים טובים עם נציגי המשרד.