הלם ואווירה קשה בבית ספר תיכון גדול בחיפה, בעקבות מותו של תלמיד בנסיבות שנבדקות על ידי הגורמים השונים. הנער נמצא מת למרגלות בניין רב קומות בחיפה, וצוות מד"א שהגיע למקום קבע את מותו.
1 צפייה בגלריה
בית הספר. מועקה כבדה
בית הספר. מועקה כבדה
בית הספר. מועקה כבדה
(צילום: נטע פלג)
ביום שני שעבר שלח מנהל בית הספר הודעה להורים בה נכתב בין היתר: "הורים יקרים, לצערי עליי להודיע בשורה קשה וכואבת כי תלמיד שלנו, משכבת ח׳, נמצא מת בנסיבות טרגיות. משפחת חטיבת הנעורים משתתפת בצערה של המשפחה. הנהלת בית הספר בשיתוף נציגי ועד ההורים, השירות הפסיכולוגי, עירית חיפה והפיקוח של בית הספר מכונסים ברגעים אלה על מנת להיערך ולטפל בצורה המיטבית והמקצועית ביותר באירוע". בהמשך כתב: "צוות טיפולי וחינוכי רחב נמצא כאן עבורכם. עצוב וקשה לכולנו כעת, בכוחות משותפים נתמודד, נסייע, ונתמוך האחד בשני".
קראו גם >>>
עוד באותו יום נערך מפגש עם כל המורים כדי להנחות אותם כיצד לשוחח עם התלמידים בנושא. בכניסה לבית הספר הוצבה פינת זיכרון שהוקמה לזכר התלמיד. תלמידים רבים נעצרו ליד הפינה, הביטו בנרות בפנים נפולות וקראו את מה שנכתב לידם.
בבית הספר הודיעו כי לבקשת המשפחה, הם לא מוסרים פרטים. שומר שהוצב בפתח בית הספר ביקש לא לדבר עם תלמידים. גם יו"ר ועד ההורים בבית הספר בחר שלא להתייחס. במשרד החינוך מסרו ל"ידיעות חיפה" שנסיבות המקרה נבדקות. עוד קודם לכן נמסר מהמשטרה כי נשלל כל רקע פלילי לטרגדיה.