הזוג ניסים ורויטל בן אור, תושבי נתניה, נסעו ברכבת מעיר מגוריהם לחיפה כדי לעלות על אונייה מנמל חיפה.
כששני הזוג בן אור ירדו בתחנת חיפה - מרכז השמונה, הם שמו לב שהתיק של ניסים ובו כ-5,000 שקלים, כרטיסי אשראי ודרכונים נותר ברכבת. בני הזוג שמיהר להפלגה שעמדה לצאת לדרכה, פנה למנהל המשמרת בתחנה מאיר אברג'ל, וזה יצר קשר עם פקח הרכבת שמצא במהירות את האבדה היקרה.
במבצע לוגיסטי מהיר הועבר התיק באמצעות מנהל התחנה בקרית מוצקין אל הפקח שנסע בכיוון הנגדי אל חיפה - מרכז השמונה. בשעה 10:30 הגיעה האבדה היקרה בחזרה אל נסים ואשתו, שנשמו לרווחה והספיקו להגיע בזמן לשעת העלייה להפלגה.
ניסים בן אור: "ירדתי מהרכבת ופתאם שמתי לב שהתיק לא עליי. פניתי ישר לצוות התחנה שהחל מיד בחיפושים. אני רוצה להודות למאיר אברג'ל שסייע לנו ברוחב לב ודאג להרגיע אותנו. מה שחשוב באמת זה לא הכסף, אלא ההרגשה הטובה שמאיר נתן לנו וטיפל בנו כאילו אנחנו בני משפחה, הוא ממש נלחם כדי להשיב לי את האבדה, זה שירות הרבה מעבר למצופה. בזכותו הספקנו להגיע להפלגה בזמן עם כל הציוד".
רויטל בן אור, אשתו של ניסים מוסיפה: "הלב שלי החסיר פעימה באותו הרגע שבעלי הבין שהתיק שלו נשאר על רכבת. חשבתי שאני אצטרך בעצמי ללכת לחפש את התיק ושנפסיד את שעת עלייה להפלגה שחיכינו לה כ"כ הרבה זמן. תוך חמש דקות מאיר כבר אמר לנו שהתיק נמצא ושהוא בדרך אלינו עם הפקח. מאד הופתעתי מהמהירות שבה מאיר טיפל בנו והרגיע אותנו, יש לכם פה נכס, אני ממש מודה לכם, זה לגמרי לא מובן מאליו."
קראו עוד:
ברכבת ישראל מזכירים שהם מפעילים מחלקת אבדות בפריסה ארצית לטובת שדרוג השירות הניתן לנוסעים, ובמקרה של איבוד חפץ מומלץ ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות של הרכבת שזמין בטלפון *5770 שלוחה מספר 3, או לפתוח פנייה דיגיטלית באתר. במידה והחפץ שאבד נמצא באחת ממחלקות האבדות ומציאות של הרכבת, שנמצאות בתחנת מרכזית המפרץ ובתל אביב סבידור מרכז, הנוסע יוזמן לאסוף את האבדה.