ראש עיריית חיפה, יונה יהב קורא לתושבי העיר: "התקינו טלפונים קוויים בבתיכם".
2 צפייה בגלריה
יהב מתריע
יהב מתריע
יהב מתריע
(צילום: ראובן כהן)
בדברים אלה פתח (ראשון) יהב את ישיבת מועצת העיר, שציין כי "על כולנו להיערך לחודשים הקרובים שעשויים להיות מאתגרים ועל כן קיימת חשיבות רבה להחזרת קווי הטלפון הביתיים ובמיוחד בחדרי הממ"ד ובמקלטים". בדבריו פירט יהב, כי מדובר בצעד חיוני להיערכות למצבי חירום, אשר כתוצאה מהם עלולות רשתות הסלולר לקרוס ולהפסיק לתפקד.
יהב התייחס לחוסר הסדר הקיים כיום בנושא החניות בשטחים הציבוריים בעיר והדגיש, כי בעלי רכבים רבים מחנים את רכביהם בצידי דרכים ראשיות בצפיפות רבה. חניה לא חוקית שכזו לדבי יהב עלולה להוות סכנה בשעת אירועי חירום, תוך מניעת מעבר רכבי הצלה וחירום.

2 צפייה בגלריה
התחילו לעבוד. יהב והסגנים
התחילו לעבוד. יהב והסגנים
התחילו לעבוד. יהב והסגנים
(צילום: ראובן כהן)

קראו עוד:

בנוסף, עלולים כלי הרכב לחסום את נתיבי התנועה במקרים בהם ייווצר צורך לפינוי המוני של שכונות, כפי שאירע בשריפה הגדולה שהתרחשה בעיר בשנת 2016. בנושא זה הוסיף יהב, כי במידה ותושבים לא ייענו לבקשה, תיאלץ העירייה לנקוט בצעדי פיקוח וזאת על מנת להבטיח את ביטחונם ובטיחותם של התושבים.
בהמשך התייחס ראש העיר בדבריו לסכנה הקיימת בשכונות הכלואות, להן יציאה וכניסה אחת בלבד ואמר כי העירייה תפעל לגיוס הכספים הנדרשים לסלילת כבישי גישה נוספים שיאפשרו כניסה ויציאה נוספת משכונות העיר.