הוריו של חן פוגל ז"ל, שנהרג לפני כשנתיים בתאונת טיס מול חופי חיפה, פונים לציבור לטובת גיוס כספים להקמת פינת הנצחה לזכרו של הבן - "נקודת חן".
3 צפייה בגלריה
הטייס חן פוגל ז"ל
הטייס חן פוגל ז"ל
הטייס חן פוגל ז"ל
(צילום: פרטי)
כך כותבים ההורים: "במלאת כמעט שנתיים לנפילתו של יקירנו חן פוגל ז"ל, אנו עומלים בהקמת פינת הנצחה לזכרו - נקודת חן. חן נהרג ב 3.1.22, בתאונת מסוק העטלף במהלך גיחת אימונים שגרתית. הוא שירת בעת הזו כסגן מפקד הטייסת, ויצא לגיחה זו, מבלי לדעת שיתמודד עם תקלה טכנית נדירה שבסופה יקפח את חייו".
ההורים מציינים כי יחד עם בנם נהרג חברו ארז שחייני ז"ל.

3 צפייה בגלריה
פינת זכרון והנצחה אל מול הים
פינת זכרון והנצחה אל מול הים
כך תיראה פינת הזכרון והנצחה אל מול הים
(הדמיה: באדיבות המשפחה)

במסגרת המיזם עבורו מבקשים ההורים לגייס כספים, מתוכננת פינת הנצחה שעוצבה ותוכננה על ידי הוריו של חן, ביחד עם פסל מקצועי, על פי עקרונותיו וערכיו של חן, ובמיקום המייצג את נוף ילדותו והמשקיף למקום נפילתו (חוף הים בחיפה).
"הקמת הפינה עולה כסף רב", מציינים ההורים בפנייתם, "את הכסף, אנו מבקשים לגייס בפרויקט מימון המונים. אנו נשמח לכל תרומה, קטנה כגדולה, אשר תקרב אותנו לסכום היעד הסופי. כמובן שניתן לעזור גם בהפצה והסברה של המיזם למכרים נוספים שלך, על ידי הפצת הודעה זו בווטסאפ וברשתות החברתיות".

3 צפייה בגלריה
האב ירון
האב ירון
למען הבן. האב ירון
(צילום: נחום סגל)

קראו גם:

ההורים מצרפים לפנייתם הנרגשת גם תמונה עם פתק "אני מאמין" בכתב ידו של חן, אותו הוא כתב בגיל 19 בלבד במהלך קורס הטיס, והקפיד מאז לשאת אותו בכיסו.
"הפתק מזכיר לנו כמה מיוחד היה חן, וממלא אותנו גאווה לפעול להנצחתו", ציינו ההורים, "בשם משפחתו וחבריו של חן, אנו מודים מעומק הלב על השתתפות בפרויקט הכל כך חשוב לנו".