תקלה חשמלית אירעה היום (שישי) בצהריים באחד המקטעים של הרכבלית, ועשרות נוסעים נתקעו בין שמיים לארץ. עובדי חברת כייבל אקספרס מנסים לתקן את התקלה, ובינתיים הופסקה העלאת נוסעים לקרונות.
בשעות הצהריים החלו עצירות תכופות של הרכבלית. בכל פעם התנועה חודשה, אבל הופסקה שוב. נוסעים נכנסו ללחץ וחלקם אף התקשרו בבקשת עזרה מכוחות ההצלה.
עובדי הרכבלית החלו מיד באיתור ותיקון התקלה, ובמקביל אפשרו לנוסעים לרדת בתחנות הביניים ולא להמשיך בנסיעה.
באיחוד הצלה ציינו בצהריים כי קיבלו קריאות של תושבים שהיו בקרונות וביקשו סיוע. מספר צוותים נשלחו לתחנות הביניים לסייע לנפגעי החרדה.
לוחמי אש מתחנת חיפה אבטחו בתחנות הרכבלית. גם הפיקוח העירוני בחיפה נרתם לסייע בשינוע הנוסעים לבתיהם.
אורסן סלמאן, מנכ"ל כייבל אקספרס (רכבלית): "הרכבלית לא תקועה, אבל יש עצירות תכופות בשל תקלה טכנית, המטופלת על ידי הצוות שלנו. למען נוחות הנוסעים, אנחנו לא מעלים כרגע נוסעים עד להשלמת הטיפול בתקלה.
"כמו כן, אנו מאפשרים לנוסעים הנמצאים בקרוניות לרדת בתחנה הקרובה למען נוחיותם. אבהיר כי אין חשש לבטיחות הנוסעים ברכבלית".
מרכבלית חיפה נמסר: "כלל הנוסעים ירדו מהקרונות, אנו מתמקדים בהשלמת הטיפול בתקלה ובהכנת המערכת למוצאי שבת".
קראו עוד >>