המחלקה לחקירות שוטרים הגישה היום (חמישי) בבית משפט השלום בחיפה כתב אישום נגד סגן מפקד תחנת חיפה, עמית פולק תושב קרית מוצקין (48), בגין קבלת דבר במרמה וסיוע להתחזות, ונגד לירון בוסקילה, תושבת קרית אתא (40), איתה ניהל קשר רומנטי, בגין איומים, קבלת דבר במרמה והתחזות לאחר.
1 צפייה בגלריה
מח"ש. תביעה בסך מיליוני שקלים
מח"ש. תביעה בסך מיליוני שקלים
המחלקה לחקירות שוטרים
(צילום: משרד עורכי דין בראון וכהן)
על פי כתב האישום, שהוגש היום באמצעות עו"ד אביטל פינק, במועד ביצוע העבירה כיהן פולק כסגן מפקד תחנת חיפה והוא ניהל קשר רומנטי עם בוסקילה וארבע שוטרות נוספות במקביל להליכים לסיום נישואיו.
במסגרת הליכי הפרידה מאשתו חשד כי אישתו מעלימה ממנו כספים משותפים, באמצעות שימוש בכרטיסי אשראי חוץ בנקאיים שברשותה ושיתף בכך את בוסקילה. בוסקילה התקשרה לחברות האשראי כדי לברר תוך התחזות לאחות של אשתו של פולק.
קראו גם >>>
"הנאשמת סיפרה סיפור בדיה ולפיו האישה עברה תאונת דרכים בעקבותיה אינה מסוגלת לדבר, כאשר בזמן התאונה אבדו כרטיסי האשראי שלה ומשכך הנאשמת, המתחזה לאחותה, מבקשת לקבל מידע אודות כרטיסי האשראי על מנת לבטלם", נכתב בכתב האישום.
בנוסף נטען כי בוסקילה איימה על שוטרות אחרות שהיו בקשר רומנטי עם פולק כי היא תספר על הרומן בניהם לבעלה. באישום נוסף נטען כי לאחר שהוגשו תלונות במשטרה נגד הנאשמת בגין האירועים הללו, נפתחה חקירה ופולק מסר לבוסקילה פרטים תוכה.
בגין מעשים אלה מואשם פולק בקבלת דבר במרמה וסיוע להתחזות לאחר ובוסקילה מואשמת בעבירות של איומים, קבלת דבר במרמה והתחזות לאחר. בנוסף, שניהם הואשמו בשיבוש מהלכי משפט.
עורכי הדין זיו גלעד ומשה גלעד שמייצגים את סן מפקד תחנת חיפה ורעייתו מסרו: "מדובר בתיק שכל כולו פירותיו הבאושים של מאבק גירושין וטוב היה אלמלא הוגש כתב האישום. בתהליך השימוע בוטלו יותר מ70 אחוז מהאישומים ואנחנו סבורים שבבית המשפט יתפוררו שאר האישומים".