לבחור שהגיע למשרדה של עו"ד זוהר רון היה סיפור לא שגרתי:
רווק מושבע שאחרי שנים של חיפושים, מצא בעשור החמישי לחייו את האחת שלו.
השניים נישאו והיו מאושרים, והבחור היה משוכנע שיקימו יחד משפחה.
2 צפייה בגלריה
"לא רואה סיבה להביא ילדים לעולם כזה"
"לא רואה סיבה להביא ילדים לעולם כזה"
"לא רואה סיבה להביא ילדים לעולם כזה"
(צילום המחשה: shutterstock)
"ניהלתי זוגיות נהדרת למעלה משנה עם אשת חלומותיי", הוא סיפר. "היה בה כל מה שאי פעם רציתי, ולראשונה הרגשתי שהיה שווה להישאר רווק כל כך הרבה זמן, רק כדי להכיר כזו אישה מושלמת.
הרומן בינינו היה התקופה המאושרת בחיי, נהניתי מכל רגע. חודשיים מרגע היכרותנו עברנו לגור ביחד, וחצי שנה לאחר מכן הצעתי לה נישואין ונעניתי בחיוב".
קראו גם:
שנה ממועד הנישואין ביקש האיש מזוגתו להרחיב את המשפחה.
"אמרתי לה שילד ממנה הוא הדבר שהכי ישמח אותי בעולם. אבל היא כל הזמן אמרה: 'מה בוער לך? זה לא הזמן, למה לקלקל את הזוגיות היפה שלנו עם תינוק תלותי שיגזול מהאהבה שלנו את כל תשומת הלב? טוב לנו ככה וחבל לקלקל את האידיליה'.
לא רציתי ללחוץ עליה, אבל גיששתי בעדינות אם היא לא רוצה תינוק עכשיו או בכלל לא".
2 צפייה בגלריה
עו"ד זוהר רון
עו"ד זוהר רון
עו"ד זוהר רון
(צילום: פרטי)
התשובה שקיבל מאשתו הדהימה אותו: "לאחרונה גיליתי על עצמי שאני 'אל הורית'. בזכות הקורונה הבנתי שהעולם הזה הוא לא מקום טוב לגדל בו ילדים", היא אמרה לו.
"אני רואה איך האחיינים שלי סובלים בלי מסגרות חינוכיות ואיך ההורים משועבדים לגידול הילדים שלהם. אני מבינה שזה משהו שאני לא רוצה שיהיה חלק מהחיים שלי".
הבעל הנסער השיב לה: "בחיים לא אוותר על ילדים. חלום חיי הוא להיות אבא ולהקים משפחה. אני לא מבין איך אפשר לא לרצות ילדים? זה נראה לי לא נורמאלי. אולי תנסי טיפול שיבהיר לך כמה שאת טועה? הרי את דודה כל כך טובה וילדים אוהבים אותך".
אלא שהאישה הבהירה לו שהחלטתה סופית: "אני לא רואה סיבה להביא ילדים לעולם כזה וגם לא רוצה לקלקל את הגוף שלי בהיריון, לידה והנקה.
"אם האהבה שלנו לא מספיק חזקה כדי לשרוד את התא המשפחתי הזוגי שלנו, אין טעם שנישאר נשואים".
בעקבות נחישותה החליט האיש לסיים את הקשר ולהמשיך הלאה בחייו, וכיום עורכת הדין מנסחת עבורם את הסכם הגירושים.