בית משפט השלום בקריות האריך אתמול (ראשון) ביומיים את מעצרה של תושבת קרית אתא בת 37, אם חד הורית, בגין חשד להחזקת סמים ואקדח.
2 צפייה בגלריה
עצורה
עצורה
החשודה נעצרה יחד עם בן זוגה
(צילום: shutterstock)
החשודה נעצרה אתמול (ראשון), יחד עם בן זוגה, מכוח צו חיפוש שהוצא על סמך מידע שהגיע לידי המשטרה. באותו חיפוש, בקרית אתא, בבית ששייך לבן זוגה של החשודה, נמצא הסם, מחולק למנות וכן האקדח.
בדיון להארכת המעצר טען נציג המשטרה כי החשודה שמרה בחקירה על זכות השתיקה ואישר שאין לה עבר פלילי.

קראו עוד:

סניגורה של החשודה, עו"ד יעל טוב אל, טענה בדיון כי מדובר באם חד הורית, שנמצאת בדרגת איום מאוד גבוהה מצד בן זוגה לשעבר, שנכון לעכשיו נמצא בחו"ל, אך בכל פעם שהוא מגיע לארץ, החשודה מקבלת התראה מהמשטרה. לדבריה, הילדים מתקשים להסתדר בלי האימא ובוכים בבית, כאשר הקטינים גם היו עדים לחיפוש שבמסגרתו נמצאו הסמים והאקדח. עו"ד טוב אל ביקשה לשחרר את החשודה למעצר בית, בבית אמה שאף התייצבה לדיון.

2 צפייה בגלריה
בית משפט השלום בקריות
בית משפט השלום בקריות
"העובדה שהחשודה שומרת על זכות השתיקה מחזקת את עילת המעצר". בית משפט השלום בקריות
(צילום: גיל נחושתן)

השופט ערן נווה, ציין כי בתיק עצורים שני חשודים, האם ובן זוגה שנמצאים כעת בהפרדה. לדברי השופט, המשטרה לא עושה אבחנה, בשלב זה, בין שני החשודים שהתגוררו בדירה. לדברי השופט, העובדה שהחשודה שומרת על זכות השתיקה מחזקת את עילת המעצר. בשלב זה החליט השופט להאריך את המעצר עד יום שלישי בבוקר.
השותף של החשודה, בן 33 מקרית אתא, שיצא ממאסר לפני חודש, הוצג בדיון בידי עורכי הדין אתי קרייף וקובי לוי. לדבריהם, העובדה שלחשוד יש עבר פלילי לא מהווה עילת מעצר. לטענתם, החשוד מתגורר דרך קבע עם אמו בקרית ים ולא באותה דירה.
עוד ציינו, כי החשודה השנייה בתיק אישרה שהסמים שלה וכן כי האקדח שהתגלה לא אמיתי ולא מסוגל לירות. "יכול להיות שיש גורם אחר שמחזיק את הבית", טענו עורכי הדין. לטענתם, לחשוד אין כל קשר לסמים ולאקדח.
השופט נווה האריך גם את מעצר החשוד השני בתיק עד ליום שלישי וקרא למשטרה לבדוק בהקדם את טענותיו כי לא מדובר באקדח אמיתי.