"אין לי ספק שאם היו נותנים לי אפשרות לבחור פעם נוספת במה אני ארצה לעסוק, התשובה שלי הייתה שאני רוצה להישאר עורכת דין", אומרת מיטל בן שמחון-גץ. "אני עובדת בתחום מזה כעשור ואוהבת אותו כאילו כל יום הוא היום הראשון שלי בעבודה".
1 צפייה בגלריה
עו"ד מיטל בן שמחון גץ
עו"ד מיטל בן שמחון גץ
עו"ד מיטל בן שמחון-גץ
(צילום: גיל נחושתן)
עורכת הדין הנמרצת היא בעלת משרד העוסק בתחום האזרחי, חוזים, נזיקין, המשפט הציבורי ובתחום החקיקה. יחד עם עוה"ד חן שטח- אושיה בתחום דיני המשפחה, הן משלבות שני תחומי עניין מרתקים שצועדים, ברוב המקרים, זה לצד זה. היא בוגרת תואר ראשון ושני במשפטים מטעם אוניברסיטת חיפה, ובעברה עבדה כעוזרת רשם בבית המשפט.
כאמור, האהבה שלה לתחום עריכת הדין התעצמה במהלך הלימודים האקדמיים, אך כבר מגיל צעיר היא זוכרת את עצמה כמנהיגה וידעה שתיגע בתחום באופן כזה או אחר. "הייתי ילדה שאפתנית שגדלה בפריפריה והרצון לעשות מהפכה ענקית שתביא לשוויון וצדק חברתי בער בי 24/7", היא נזכרת בדיעבד. "האופציה המרכזית שהייתה לנגד עיניי, היא להיות עורכת דין משפיעה, מובילה ולנצח בדרך שלי".
ולעיתים נראה שהרצון לכבוש יעדים ולהשתפר בתחום העשייה שלה הוא כל כך גדול, כשמיטל מעידה על עצמה שהיא כמעט ולא נחה. "אם לומר את האמת", היא אומרת ומחייכת, "שעות שינה הן בגדר המלצה בלבד בשבילי. אני ישנה כארבע שעות בלילה והאופי החרוץ שלי בא לידי ביטוי בהמון היבטים. בין אם מדובר בהתנהלות מול ילדיי, במסגרת העבודה ובכל פרויקט שאני לוקחת על עצמי, קטן כגדול. אני לא נחה עד שאני מביאה את התוצאה אליה פיללתי".
"אני לא יכולה לדמיין את הדרך שלי אחרת", היא ממשיכה ומסבירה. "אני אמא מגיל צעיר, כך שמסלול חיי נבנה באופן הזה. כשכל החברות שלי טסו לטיול הגדול אחרי הצבא, אני חיתלתי והנקתי את הבת הבכורה שלי, שאגב לשמחתי, סיימה את לימודיה בהצטיינות יתרה בתיכון הריאלי 'בית בירם', ומתגייסת אוטוטו" מספרת בן שמחון-גץ בגאווה.
“נכון, הדרך לא הייתה פשוטה, אבל ממילא מה שפשוט משעמם אותי. במבט לאחור, כבעלת משפחה משלי, קריירה מרתקת, חיים תוססים ולשמחתי גם הישגים לא מבוטלים, הייתי בוחרת במסלול הזה שוב”.
במקרים בהם היא מטפלת, נדרשת לא מעט יכולת הכלה של עורך הדין אל מול הלקוחות שלו, אלה שמגיעים על סף תהום משפחתית או כלכלית. “אוזן קשבת הוא תנאי הכרחי כשאתה עובד מול לקוחות”, מסבירה מיטל. “כל מי שבוחר בתחום הזה חייב להבין שזה חלק מהעניין. יש עורכי דין שאצלם סף הרגש שונה מסף הרגש אצל עורכי דין אחרים. בעיניי, הכי חשוב זה קודם כל להיות בן אדם שהצדק הוא נר לרגליו. אני לא מכירה דרך אחרת ואני חושבת ששם טמון הניצחון האישי של כל אחד מאיתנו”, היא מסכמת בחיוך.
טלפון קווי/ פקס: 04-8343439
נייד: 052-3322277
מייל: mei.bs.law@gmail.com