"רואה שליחות בעבודה": מעסקים שקורסים כלכלית ועד למשפחות על סף תהום כלכלי, הם חלק משגרת יומה של עו"ד מנור, שמתמחה בחדלות פירעון, פשיטות רגל, הוצאה לפועל נזיקין וצוואות. לצד העבודה בעולם החוק, מנור חברה בוועדות מקצועיות בלשכת עורכי הדין, תושבת פעילה בקרית ביאליק, מתנדבת בארגון "שכר מיצוה", ותמיד נמצא אצלה על הקנה עוד פרוייקט שיוצא לדרך...
1 צפייה בגלריה
עו"ד בתאל מנור
עו"ד בתאל מנור
עו"ד בתאל מנור
(צילום: גיל נחושתן)
עו"ד מנור משמשת כמנטורית עבור לקוחותיה "אדם שמגיע למשרדי לא יוצא כאן עד שהוא עומד על רגליו בכל המישורים, חשובה לי התוצאה לא פחות מהדרך או הרווח הכלכלי וזה כלל העומד כנר לרגליי".
"מגיל צעיר אני זוכרת את עצמי, כילדה וכחנית עקשנית, העומדת על שלה ולא מוותרת על כלום ! מספרת בחיוך עו"ד מנור "חוש הצדק תמיד הוביל אותי להילחם.. ולעזור בכל מחיר"
עו"ד מנור (בת 43) עורכת דין מצליחה, מספרת: "אני נלחמת בבית משפט כאילו זה עניין אישי שלי לא רואה בעיניים!! ".
קרוב ל-15 שנה שעו"ד מנור עושה את מה שהיא אוהבת. בעברה למדה חשבונאות, אך החלום תמיד היה לימודי משפטים. "בגיל 25 נרשמתי ללימודי משפטים, כשאני חד הורית צעירה המגדלת ילדה בת 4...ומאז אני חיה ונושמת את הענף".
כשבתאל אומרת שהיא 'חיה ונושמת את הענף', קשה שלא לשים לב לאנרגיות הכוחניות והרגישות גם יחד המתפרצות ממנה. "משרדי הוא בית ומקום בטוח עבור לקוחותיי", מנור מוכיחה כל פעם מחדש כי הכח הטמון בה להוביל את לקוחותיה ולעמוד מול בית משפט בצעדים טקטיים לצד ניסיונה העשיר, מסירותה, מקצועיות ואהבתה למקצוע הם שיביאו לתוצאות של ניצחון.
בחייה של עורכת הדין הנמרצת, דמויות משמעותיות מהן היא שואבת השראה: "ביתי הבכורה ליאל בת 23 שסיימה שירות ביחידה קרבית קרק"ל", היא אומרת בגאווה "ליאל לא הסכימה לשירות "רגיל" וניהלה מאבק מול צה"ל בכדי להתקבל ליחידה קרבית עד שהצליחה וגויסה מחדש ליחידה הקרבית שבה שירתה שירות מלא" וכיום סטודנטית בטכניון.
"ואמא שלי ", מוסיפה מנור " אמא שלי לביאה, גידלה אותי ואת אחיי בכוחות עצמה ולא ויתרה על כלום וראויה למלא ההערכה שבעולם".
ומי אם לא שני ילדי ליהיא לידור הדובדבן שבקצפת, השמחה והאור בחיי.
סיפורים ממשרדי:
חוב של 20 מיליון ₪ לבנק עקב עסק שקרס, שמנור הצליחה תמורת 7000 ₪ בלבד!!! הבנק מאוד לא אהב את החלטת בימ"ש – אבל כנראה שאין לו הרבה ברירות.
לקוח אחר, שניה לפני שבימ"ש מוציא אותו ומשפחתו מביתם לאור החובות הכבדים..., משרדי התערב בפעולות אגרסיביות כנגד ההחלטה, ובסופו של יום – הבית ניצל.
בתיק אחר, בימ"ש דרש מהחייב לבטל מנוי פייס. בעוד מנור נלחמת ולא מסכימה ומנצחת כמובן. לאחר כשבועיים זכה הלקוח בפייס בכ- 350,000 ₪ וסגר את כל חובותיו.
מנור רוצה להעביר מסר ברור – עם חובות לא חיים!! חובות מחסלים! לכל קריסה כלכלית יש פתרון. אל תאמרו נואש!! קבלו החלטה והצטרפו לאלפי לקוחות שצלחו לפתוח דף חדש בחיים.
וסוד הקסם? "אהבה למקצוע" עונה מנור "בכל בוקר מוכנה לטרוף את העולם מחדש..."
אחי אילת 62, קרית חיים
טל' 077-5100630
פקס: 077-5100631
מייל: manorbatel@gmail.com