את ענף הנדל"ן היא מכירה מקרוב. "העיסוק במקרקעין היה מתבקש - שכן אבי היקר, אהרון צפריר, הוא מתווך דירות מוכר באזור, וזה היה טבעי שאעסוק בתחום זה. אבי הוא בהחלט המודל לחיקוי שלי. הוא תמיד דחף אותי לנסות ולהאמין בעצמי וביכולות שלי, ובזכותו הצלחתי להגיע למקום שבו אני נמצאת כעת", היא מספרת. תחום המקרקעין בעיניי מאתגר ומעניין, וטומן בחובו אחריות מקצועית גדולה ומצריך ידע מעמיק.
1 צפייה בגלריה
עו"ד מעיין צפריר גולדנבלום
עו"ד מעיין צפריר גולדנבלום
עו"ד מעיין צפריר גולדנבלום
(צילום: גיל נחושתן)
במציאות הישראלית אחד הרגעים המשמעותיים והמרגשים בחייו של אדם הינו בבואו לרכוש נכס .
צעד זה מלווה לרוב בחששות, לבטים ובהתרגשות רבה, ומכאן החשיבות בבחירת עו"ד שבקיא בתחום אשר יעניק בטחון והגנה משפטית מיטבית בביצוע העסקה.
"אני חווה סיפוק גדול בייצוג לקוחות בעסקאות מקרקעין ברגע כל כך משמעותי בחייהם. בטח כשמדובר בעסקת רכישת דירה ראשונה", מספרת עורכת הדין והמגשרת מעיין צפריר גולדנבלום.
על אף שעות עבודה מרובות, היא משתדלת לתרום לקהילה ממנה היא באה. היא פעילה במספר רבדים בעיריית עכו - בעבר כיהנה כחברת מועצת העיר, וכיום מכהנת כיו"ר וועדת ערר לענייני ארנונה בעיר. ברובד המקצועי יותר היא מכהנת כיו"ר וועדת בימ"ש השלום בעיר, וסגנית יו"ר וועדת בתי הדין הרבניים במחוז חיפה. "תפקידים מאתגרים ומעניינים לכשעצמם".
שילוב חיי משפחה וניהול בית לצד קריירה עצמאית, מצריך ניהול זמן ומשאבים נכון. "לאחר שפיזרתי את הילדים אני מתפנה לעבודה במשרד. היום שלי מורכב מפגישות, עריכת חוזים, הכנת מסמכים, דיונים בבתי משפט ועוד. לשמחתי, בורכתי בסדר יום עמוס ומעניין". בשעות הערב היא חוזרת לחיק משפחתה האהובה ומתחילה במשרה השנייה כאמא וכרעיה. "מהם אני מקבלת את הכוח להמשיך בעשייה שלי".
כאשת משפחה, רואה עורכת הדין החרוצה יתרון גדול בעיסוק בדיני משפחה , שזהו תחום העוסק בדיני נפשות, מלא באמוציות, רגיש מאוד, במיוחד כאשר מעורבים בו ילדים. הראייה, הרגישות והתבונה הנשית הם יתרונות אדירים שמשמשים אותי כמייצגת והיא נזכרת באחד המקרים המעניינים שהגיעו לשולחנה. "פנה אליי אב לשני ילדים קטנים, שיחסיו עם אשתו עלו על שרטון. האישה פתחה בהליך גירושין והחליטה לא לאפשר לאב לראות את הילדים, ללא סיבה מוצדקת.
"הבטחתי לאב, שהיה שבור מהמצב, שאעשה כל שביכולתי לאחד בינו ובין ילדיו. אחרי הליך משפטי ארוך שכלל בקשות לזמני שהות לאב עם הילדים וגם הפיכה של המלצת עובדת סוציאלית, בית המשפט קיבל את תביעת האב וקבע אחריות הורית משותפת", מסכמת מעיין. "אלו מקרים שגורמים לי להבין שבחרתי במקצוע הנכון. אני שואפת להגדיל את משרדי ולהעסיק עורכי דין בכל תחומי המשפט שייתנו מענה משפטי לכל לקוח שנדרש לסיוע של עורך דין".
רח' דרך הארבעה 22, עכו
טל': 04-9915-919 |פקס: 15349915919
נייד: 050-9624-557
מייל: maayant23@walla.com