עו"ד משה ישראל (40, נשוי + שלושה ילדים) גדל בבית בו צפה באימו מגדלת אותו ואת אחותו לבדה במאמץ ועמל רב, מהמקום הזה, הוא החליט, בעידוד רעייתו, לחשוב על עתידו, ללמוד משפטים ולהתמחות בחדלות פירעון ושיקום כלכלי של אנשים שחווים קשיי מחייה ובכלל.
אכן עו"ד משה ישראל לא מדבר לריק, כעשר שנים הוא עוסק בתחום של ייצוג חייבים בהוצאה לפועל ובהליכי פשיטת רגל ובמהלך שנים אלו הצליח להביא ללקוחות רבים שפקדו את משרדו תקווה חדשה לחיים טובים יותר. הצלחותיו במשרד עורכי הדין המשגשג שלו בקריות, שנרכשו בעמל רב, קנו לו שם דבר בתחום.
2 צפייה בגלריה
עו"ד משה ישראל
עו"ד משה ישראל
עו"ד משה ישראל
(צילום: פרטי)
עו"ד ישראל הוא בוגר תואר ראשון L.L.B במשפטים וחבר בלשכת עורכי הדין, בעבר כיהן כיו"ר אגודת הסטודנטים של המרכז האקדמי כרמל, פעיל חברתי ותורם לקהילה. הוא התמחה אצל רשמי הוצאה לפועל ברשות האכיפה והגבייה ומכאן תחום עיסוקו העיקרי. בנוסף, הוא מכהן כיו"ר וועדת הוצאה לפועל בלשכת עורכי הדין מחוז חיפה, כיו"ר וועדת בית משפט השלום בקריות, חבר בוועדת הוצאה לפועל הארצית בלשכת עורכי הדין וחבר בוועדת חדלות פירעון של לשכת עורכי הדין במחוז חיפה.
מה ייחודו של המשרד שלך?
"המשרד שלנו הינו משרד בוטיק המציע שירותים משפטיים מגוונים, כאשר ייצוג יחידים בהליכי חדלות פירעון הינו תחום המומחיות העיקרי", ייצוג חייבים וזוכים בהוצאה לפועל, ייצוג יחידים וחברות בהליכי חדלות פירעון והסדרי חובות מול נושים תוך מתן פתרונות גישור יצירתיים. כמו כן, המשרד עוסק במתן ייצוג משפטי בליטיגציה אזרחית ותביעות כספיות, צוואות וירושות, ייפוי כוח מתמשך, עסקאות מקרקעין, הסכמי שכירות ופינוי שוכרים.

2 צפייה בגלריה
עו"ד ישראל. אחוזי הצלחה גבוהים
עו"ד ישראל. אחוזי הצלחה גבוהים
עו"ד ישראל. אחוזי הצלחה גבוהים
(צילום: פרטי)

"עיקר גאוותי בתחום פעילות המשרד היא היחס האנושי והבנת המצב הרגשי של אלו שפונים אליי. צריך להבין שמדובר בטיפול בלקוחות שנמצאים בתקופה האפלה ביותר בחייהם, אנשים שנחרב עולמם הכלכלי וחרב מונחת על צווארם, אנשים אשר לא רואים אור בקצה המנהרה. ללא ספק ניכר שקיימת מגמת עלייה במספר האנשים שנקלעים למצב כלכלי קשה, משפחות שלא עומדות בהחזרי ההלוואות והמשכנתא. אני גאה להשתלב בכך שהמשרד זוכה לאחוזי הצלחה גבוהים לכלל הלקוחות, תוך מתן שירות משפטי מקצועי ללא פשרות וניסיון עשיר בתחום. כמו גם התאמת ההליך המשפטי עבור כל לקוח וליווי אישי עד להשגת חנינה כלכלית מלאה.
סיפורי ההצלחה של עו"ד ישראל רבים מספור, אבל אולי אחד מהם הוא מקרה שאירע ממש לאחרונה ומשקף את הלכי הרוח הנושבים במשרד: "הגיע אלי אב שמגדל את בתו והאם לא בתמונה. הוא הגיע למצב של מצוקה גדולה עם חובות שנצברו בנסיבות שלא היו תלויות בו, חוב בסך של כחצי מיליון שקלים. האב לא היה מסוגל לתפקד, הוא פנה למשרדנו ולשמחתי, ייצגנו אותו כדרכנו במסירות יוצאת דופן ובית המשפט הבין את נסיבות המקרה, ולמרות גובה החוב, העניק לו הסדר מקל מאוד ההולם את הכנסתו. לראות את האב מקבל את הבשורה ואת חייו חזרה, זו הסיבה העיקרית בה אני עובד במקצוע ובתחום הזה".
איזה מסר תוכל לתת למי שנקלע לחובות?
"המסר שלי למי שנקלע לחובות הוא לא להרים ידיים ולפנות לעורך דין מומחה שעוסק בתחום. הליך חדלות פירעון נועד מחד - לגבות את החוב עבור הנושים ומאידך - לשחרר את היחיד מהעול".
משרד עורכי דין משה ישראל ושות'
רחוב אח"י אילת 15, חיפה (קריית חיים)
טלפון במשרד: 04-6772733
סלולארי (למקרים דחופים): 054-3080767
דואר אלקטרוני: Office@im-law.co.il
פורסם לראשונה: 13:31, 31.01.23