רונן נודלמן מנהל המחוז הגיב על הפרסום ואמר: "במחוז חיפה והגליל המערבי, אנחנו חווים את העוצמה הזו מדי יום. אנו מתמקדים בפיתוח שירותים חדשניים, בהנגשת טכנולוגיות מתקדמות למטופלינו, וביצירת שיתופי פעולה פוריים עם הקהילה."
נודלמן הדגיש את הגישה האישית של כללית: "אנחנו מבינים שהמטופלים שלנו אינם רק מספרים, אלא אנשים עם צרכים ייחודיים. לכן, אנו משקיעים מאמצים רבים במתן שירות אישי ומותאם לכל אחד ואחת."
"ההכרה במדד המותגים אינה רק אות כבוד, אלא גם דחיפה משמעותית קדימה", הוסיף נודלמן. "היא מאשרת שאנחנו בכיוון הנכון ומחזקת את מחויבותנו להמשיך להוביל את שירותי הבריאות בישראל."
סקר המותגים של גלובס מתקיים אחת לשנה, המדד מבוסס על סקר רחב היקף בקרב 3500 נסרים בגילאי 18 ומעלה המהווים מדגם מייצג של האוכלוסייה בישראל וכמובן כוללים את החברה החרדית והחברה הערבית.
מוגש מטעם:דוברות כללית מחוז חיפה וגליל מערבי