המטרה היא להעניק מענה רפואי ונפשי ראשוני לנפגעי האירוע, לבדוק את מצבם הבריאותי והנפשי ולגבש עבורם תכנית טיפולית להמשך, בהתאם לצרכים שיעלו. על אף האתגרים הרבים העומדים בפני הצוותים במתן מענה שוטף ללקוחות כללית גם בשעת חירום, הם מתגייסים בגאווה ובמסירות למשימה .
ד"ר מוסא זובידאת, סגן המנהלת הרפואית במחוז חיפה וגליל מערבי של כללית, סיפר על ההיערכות:
"צוותי כללית פועלים גם בימים מאתגרים אלה על מנת להבטיח רצף טיפול ולתת מענה מיטבי לתושבים שנאלצו לעזוב את בתיהם. נמשיך לעמוד לצידם ככל שיידרש."
רונן נודלמן, מנהל מחוז חיפה וגליל מערבי בכללית:
"אנו בכללית רואים חשיבות עליונה במתן מענה רפואי ונפשי בפרט בתנאים מורכבים. הצוותים שלנו נמצאים בשטח, נותנים כתף וימשיכו ללוות את המפונים עד לשובם הביתה בשלום."
בנוסף כללית מפעילה עבור מטופלים שפונו מביתם מוקד וואטסאפ ייעודי במספר: 050-8862700
לרשות כלל לקוחות כללית מגוון שירותים:
מוקד תמיכה נפשית 24/7 בטלפון: **8703
בוט בריאות הנפש בוואטסאפ: 050-8782700
מוגש מטעם: כללית, מחוז חיפה וגליל מערבי