יוצאת האח הגדול, לינור סביניק, פרסמה השבוע סדרת סטורי כשהיא עם דמעות בעיניה וחשפה בפני העוקבים שלה מה בדיוק קרה. סביניק סיפרה כי היא עשתה שיתוף פעולה מסחרי כאשר היא מילאה את חלקה ולטענתה הצד השני "נעלם" והותיר אותה כאובה, "עם הז*ן ביד".
2 צפייה בגלריה
לינור סביניק
לינור סביניק
לינור סביניק
(צילום מסך מתוך עמוד האינסטגרם)
"אני רוצה לעשות את זה בצורה נכונה כדי שלא אהיה חשופה לתביעה ולשון הרע", סיפרה סביניק בסטורי שפרסמה בחשבון האינסטגרם שלה, "זוכרות שהיה את הסערה הזו סביב משפיעניות שספקים וחברות היו שולחים להם מוצרים והן לא היו מעלות את הסטורי כמצופה? זה עשה סערה מאוד גדולה וכולם כעסו. אני רוצה לשאול אתכם שאלה - מה קורה במצב ההפוך? מה קורה כשמשפיענית עושה את חלקה בעסקה - ומעלה את התכנים הרלוונטיים והיא לא מקבלת תמורה בעבור זה?
"אם היה מדובר בג'ינס או בושם או קרם או לא יודעת מה - לא היינו מנהלות את השיחה הזו כרגע. אבל אם מדובר במצב בריאותי, אם מדובר ביכולת תפקוד של בן אדם - זה כבר מצב אחר", חשפה סביניק, "יותר מזה אגיד לכם - מי שעוקבת אחריי יודעת שהקיר שלי רחוק מלהיות קיר מסחרי. אני מפרסמת וממליצה על מוצרים או נותני שירות מאוד-מאוד בודדים. כי החלטתי שאם אני הולכת בדרך של האינסטגרם - אני הולכת ככה. מי שעוקב אחריי - שיידע שהוא יכול להאמין בי בעיניים עצומות. יכולתי לעלות 900 אלף דברים. אני נמנעת מלעשות שת"פים, ועושה רק דברים שאני מאוד מתחברת אליהם ברמת הדיוק".

2 צפייה בגלריה
לינור סביניק
לינור סביניק
לינור סביניק
(צילום מסך, רשת 13)

עוד הוסיפה: "אבל מה קורה במצב שאת יוצאת לדרך עם בן אדם, מרוצה, מפרגנת מהלב ונותנת לו עבודה מפה ועד לפלנד - ואז נשארת עם הז*ן ביד. סליחה על הביטוי, אבל עם הז*ן ביד. אז אל תדאגו, אני בימים הקרובים אמצא את הדרך לספר לכם מה בדיוק הסיפור ועל מה מדובר. אבל אני עוברת ימים הזויים, כי מדובר במשהו שהוא בריאותי, ואני הייתי מאוד הגונה עם העוקבות ששלחו לי הודעות. הייתי מרוצה מהמוצר, הייתי מרוצה מהשירות, אבל ברגע שעשיתי את שלי - האיש נעלם".

קראו גם:

"ומהחופשה שלי באילת, יש לי מכונת כביסה בבטן. לא מצליחה לנשום, לא מצליחה לחשוב, לא מצליחה לתפקד - וכל זה כי הייתי הגונה, כי עשיתי את מה שנתבקשתי לעשות. אני בחיים לא עשיתי גזל לבן אדם, אני לא טיפוס שמתווכח או מתמקח. בסיטואציה קצת אחרת - הייתי הולכת למקום אחר, משלמת את הכמה עשרות אלפי שקלים במקום אחר - והעיקר שיהיה לי שקט ואהיה רגועה מהבחינה הזו. אבל זה לא המצב - אני לפני חתונה, ואני חסרת אונים כרגע. פניתי לעו"ד ואני מבטיחה לעדכן אתכם בימים הקרובים".

אלף מוזמנים


לינור סביניק (28), בעלת עסק לתוספי תזונה מאזור, השתתפה בתכנית הריאליטי "האח הגדול" לפני כשלוש שנים. בעונה הזו השתתפו גם הדיירים ג'וזי זירה, קארין עליה, אורן אסידו, ימית אברמוב, גל גברעם, הזוכה זהבה בן וכן רמי ורד, עמו היה חשש כי הידידות ביניהם היא קצת מעבר לידידות. לאחר התכנית השניים ניתקו את הקשר ביניהם.


כמו כן, לאחר שנה וחצי של זוגיות, רן גבאי ולינור סביניק התארסו וכנראה שהחתונה תהיה לא קטנה בכלל וצפויה להיערך ב-26 ביוני. מספר המוזמנים עומד על 1,000 אנשים והאירוע המרגש צפוי להיערך באולם אירועים בראשון לציון.