עדן שבירו בת ה-26 הפכה בחודשים האחרונים לדמות הכי מוכרת בחולון, לאחר שנכנסה בכניסה השנייה לבית האח הגדול, הודחה אמש (מוצ"ש) בהדחה דרמטית. הדו קרב הסופי היה בינה לבין שניר בורגיל, ובסופו הייתה היא זו שהודחה.
3 צפייה בגלריה
עדן שבירו, יצאה מבית האח
עדן שבירו, יצאה מבית האח
עדן שבירו, יצאה מבית האח
(צילום: באדיבות רשת 13)
עדן שבירו נכנסה לפני כחודש וחצי לבית "האח הגדול" לאחר שהצהירה כי היא מתכוונת להילחם על ליבה של יובל לוי. "מתמודדת שמאוד אהבה", סיפרו מקורביה. הרומן הזה קרס זמן קצר לאחר שנכנסה לבית האח, אך שבירו נכנסה מהר מאוד לליבם של רבים מהצופים.
"היא מייצגת יושר, אמת, טוהר מידות ואהבת חינם", אמרו אוהדיה, והתייחסו במיוחד למערכת היחסים בינה לבין לדיירת השנויה במחלוקת ומעוררת הפרובוקציות סתיו קצין. חבריה ומעריציה הרבים קיוו שהיא תהיה המנצחת הגדולה של העונה, תקווה שהתנפצה אמש (מוצ"ש).
במהלך התוכנית, עדן הצליחה להימנע מהדחות ונותרה בין עשרת הדיירים האחרונות שנותרו. בשבועיים האחרונים, משפחתה של עדן פנתה כמה וכמה פעמים לתושבי חולון בבקשה לקבל את תמיכת התושבים בהצבעה עבורה. האם אף סיפרה ל"מיינט חולון" שבתה תרים את הרמה של התוכנית.
אמה, בלה שבירו, כתבה: "הבת שלי עדן שבירו מחולון משתתפת ב-"האח הגדול". היא בחורה נבונה. היא הכי אמיתית שיש, בעלת טוהר מידות ולב רחב, ומייצגת את הקול השפוי מבין רוב המועמדים שם. עדן היא גם לסבית מוצהרת ומייצגת את הקהילה בכבוד, ואני הכי גאה בה על זה ועל אומץ ליבה".

3 צפייה בגלריה
עדן שבירו
עדן שבירו
עדן שבירו. לא הגיעה לגמר
(צילום: רן יחזקאל)

שבירו למדה בחטיבת ביניים 'גולדה מאיר', ובתיכון 'קוגל' סיימה את הלימודים במגמת מחשבים, שם עשתה בגרות של 10 יחידות במחשבים. היא שירתה בבסיס אשדוד חיל הים בתפקיד שליטה ובקרה, עבדה לרוב בספינות ואף עסקה בתקשורת בחוף. "היא הייתה תותחית, והמפקד שלה רצה שתחתום קבע", סיפרה ל"מיינט חולון" אמה בלה.

קראו גם:

ממש בקיץ האחרון סיימה עדן תואר במדעי המחשב, היא עובדת בחברת סייבר, בנוסף היא אוהבת ללמוד דברים חדשים, כך שעוד לפני שסיימה את התואר שלה במחשבים, כבר נרשמה לקורס של שוק ההון.
"הוריה גרושים, אמה בלה שבירו היא רואת חשבון ועובדת כיום כמעצבת פנים. בן זוגה של אמה הוא מאיר צ'צ'קס, מנכ"ל חברת הנדל"ן שבירו לנד. אביה של עדן הוא רן שבירו, רואה חשבון ומנהל הכספים של חברת איתוראן. לעדן יש אחות אחת ואח אחד (למחצה).

3 צפייה בגלריה
עדן שבירו
עדן שבירו
עדן שבירו ברגע הכניסה לבית האח. החזיקה מעמד 43 ימים
(צילום: מיכה לובטון)

עם כניסתה לתוכנית ולבית "האח הגדול", אמרה אמה, בלה שבירו: "אני הכי גאה בה בעולם על כך שהיא לא מפחדת להראות את האמת שלה בפני כולם, מאחלת לה שתצליח בגדול. במיוחד בשבילה, פתחנו את ערוץ 26. אז כשאני מתגעגעת – אני מסתכלת בערוץ".
ברגע ההדחה הדרמטי, התמודדה עדן שבירו מול שניר בורגיל כנגד ההדחה, ויצאה כשידה על התחתונה. בראיון ראשון שלה, רגעים ספורים לאחר שירדה מהמדרגות, סיפרה שהחוויה הייתה מדהימה, והוסיפה שלדעתה המנצחת הגדולה של העונה צריכה להיות יובל מעתוק.