הזמרת הבינלאומית ומי שנחשבת למלכת הפופ מדונה, הידועה בשמה העברי אסתר, תגיע בסוף השבוע הקרוב של חג השבועות לביקור מפתיע בישראל.
2 צפייה בגלריה
מדונה
מדונה
מדונה
(צילום: Ga Fullner, Shutterstock)
מדונה החליטה להגיע לביקור בעיר צפת, הידועה כעיר הקבלה. מי שילווה אותה בסיור הוא דוד עמיאל - היסטוריון, חוקר צפת ומדריך טיולים שידריך אותה זו הפעם הרביעית בסיור שיכלול ביקור בקברו של האר"י ובקברו של רבה הרב שרגא ברג ראש 'המרכז לקבלה'.
הפעם האחרונה שהזמרת מדונה ביקרה בישראל הייתה בשנת 2018 אחרי פטירת רבה, הרב שרגא ברג. לסיור באותה שנה הגיעו סקרנים רבים ונאלצו לדחותו ליום אחר. גם בביקור הקרוב המתכונת תהיה דומה.

2 צפייה בגלריה
צפת. ערי עם פוטנציאל
צפת. ערי עם פוטנציאל
צפת. ביקור בינלאומי
(צילום: יוסי וקנין)

"הסיור ייערך בעיקר בבית הקברות העתיק בצפת. הזמרת מדונה לומדת את משנתו של הרב ברג שמבוססת על כתבי האר"י הקדוש והיא תשתטח על קבריהם", אומר עמיאל, "בפעם האחרונה היא שרה את השיר 'לכה דודי' שירו של הרב שלמה אלקבץ מחבר השיר שקבור גם הוא בסמוך לקבר האר"י. זה היה מרגש מאוד".
על פי מקורות בעיר, הביקור הפעם של מדונה בישראל יהיה ביקור משפחתי יותר והזמרת תגיע יחד עם בתה. הסיור ייערך ככל הנראה על פי אותם מקורות גם בכדי לקדם את בנייתו של מרכז הקבלה בעיר.

קראו גם:

עמיאל נערך בימים אלו לקראת בואה של הזמרת מדונה ואפילו מתרגש לקראת הסיור: "בפעם הראשונה התרגשתי לקבל אותה וללחוץ את ידה, גם עכשיו ההתרגשות נחמדה. מבחינה רוחנית אני מרגיש שיש למדונה התעלות רוחנית בכל פעם שהיא מגיעה לצפת, בפעמים הקודמת היא עלתה לחלקת הקבר עטופה עם של על הראש. זה בהחלט מרגש אותה".
זה גם עוזר לעיר צפת למתג אותה מבחינה תיירותית?
"בוודאי. כשאני מדריך תיירים וגם ישראלים שמבקרים בצפת הם אומרים לי מיד 'אתה זה שמדריך את מדונה בכל פעם שהיא מגיעה'. אבל אני לא יכול להגיד בוודאות שזה גרם לעוד תיירים להגיע לעיר".