ספיר בורגיל ואברהם אקלום, שמערכת היחסים הזוגית שלהם החלה בעונה האחרונה של "האח הגדול", יוצאים במיזם מפתיע ומחמם את הלב למען החיילים והחיילות שלנו.
2 צפייה בגלריה
ספיר בורגיל ואברהם אקלום
ספיר בורגיל ואברהם אקלום
ספיר בורגיל ואברהם אקלום במיזם שמחמם את הלב
(צילום: עצמי)
השניים, שהיו בין הדיירים הבולטים ביותר בעונה האחרונה של "האח הגדול", ולא רק בגלל הזוגיות שפיתחו בזמן שהותם בבית. מהרגע שיצאו ממנו, הם הוכיחו לא פעם שמערכת היחסים שלהם יציבה, וכאן כדי להישאר, ומאז הפכו חלק מהזוג הנוצץ ביותר בקרב הידוענים הצעירים של ישראל.
עתה, ספיר ואברהם פותחים במיזם חדש: "שיפוץ בהפתעה עם ספיר ואברהם", בו הם ינצחו על מייקאובר בהפתעה לחדר החלומות של חייל או חיילת שנמצאים בשטח הלחימה של מלחמת "חרבות ברזל".

קראו גם:

"אנחנו מתחילים במיזם חדש, והוא לשפץ בהפתעה את החדר של חיילים המהממים שלנו שבשטח כרגע", מספרת ספיר, ומוסיפה: "הכל התחיל מיום שבת הארורה, כמוני וכמו כולם, התעוררנו למציאות אחרת, מציאות מחרידה. אני לא אשכח את יום שבת ה-07 באוקטובר. לא ממש הבנו מה קורה, קיבלנו מלא הודעות מהרבה קבוצות, תחושה של כאוס וכאב, והדבר היחיד שאני זוכרת זה חרדה, בלבול וממש פחד קיומי לצאת מהבית. תחושה של אי וודאות בקשר למה שקורה ופחד, בעיקר פחד".
ספיר מוסיפה, כי "עברו כמה ימים והלב לא מתאושש מהאסון, וליבי עם משפחות החטופים ומשפחות השכול. קצת נעלמתי, אבל שם הגיעה ההארה. ביום שלישי, ה-10 באוקטובר, אברהם ירד למטה ושיתף שיש כמה נשים שהקימו חמ"ל קטן, בגן הילדים שממול הבית שלנו. הוא סיפר שהן אוספות כסף עבור החיילים. באותו הרגע, הסתכלתי על אברהם, ודיברנו בעיניים. הבנו שזה הדבר שהוא ואני הולכים לעשות, מאותו הרגע ועד שזה יגמר אנחנו נעזור לכל מי שצריך".

2 צפייה בגלריה
ספיר בורגיל ואברהם אקלום
ספיר בורגיל ואברהם אקלום
ספיר בורגיל ואברהם אקלום. נעזור למי שצריך
(צילום: עצמי)

זה התחיל ברשת ותפס תאוצה, התקשרו אלינו עם פניות, סימסו לנו וזה כל כך ריגש אותנו שאנחנו יכולים לעזור. הפכנו להיות חוט מקשר בין ספקים לחיילים, ככה כל יום וכל היום. עד כה הצלחנו לגייס 40,000 שקל - ודאגנו לשקי שינה, מזרנים, חולצות, גרביים, תחתונים, מטענים, פלאפונים, נעליים, משחקים לילדים מהעוטף, ציוד לתינוקות, עזרה כלכלית לאנשים שביתם נהרס, מים, מזון ואוכל חם לחיילים. כל היום היינו בעשייה, מהבוקר ועד הערב ואת כל זה עשינו מהסלון הקטן בבתינו", מספרת ספיר.
עתה, החליטו להרחיב את המיזם ולהקדיש את כל כולו לטובת החיילות והחיילים שמשרתים בשטח, לא חוזרים כל יום הביתה, ומקריבים עצמם למען ביטחון המדינה. הרעיון הוא שיפוץ בהפתעה של חדר השינה שלהם, כך לכשיחזרו לחופשה הביתה – יגלו שהחדר שופץ, חודש ועודכן במיטב הרהיטים והטכנולוגיה.
הזוג הנוצץ פתח מיזם גיוס המונים באתר "Giveback – מחזירים לקהילה" במטרה לגייס 50,000 שקל. המיזם התחיל היום (חמישי) – 16 בנובמבר, ונותרו להם 31 יום לעמוד ביעד לוח הזמנים.

ספיר ואברהם פונים אליכם, צפו:

ספיר: "אנחנו רוצים להיות איתם ברגעים המשמחים, במקדש הפרטי שלהם שהם חוזרים הביתה ולהחזיר להם קצת חיוך בימים הכל כך מורכבים האלו. לכן אנחנו מקימים את הפרויקט, בו אנחנו נגיע עם צוות של אנשי מקצוע ונעשה מייקאובר לחדר החלומות של החייל/ת בהפתעה. בשביל לגרום לזה לקרות, אנחנו צריכים אתכם: לתרום, כמה שהכיס שלכם מאפשר, ובעיקר לשתף ולהפיץ".
ספיר מוסיפה פנייה אישית לתושבים: "אנחנו נשמח אם תחברו אותנו לספקים שיכולו לעזור: נגרים, חשמלאים, אנשים שמוכנים לתרום ציוד, רהיטים ומכשירי חשמל. אנחנו צריכים את החיבור לאנשי מקצוע בהתנדבות. כל מי שייקח חלק בפרויקט יקבל חשיפה אצלנו".
רוצים לתרום ולהשתתף במיזם עבור החיילים? לחצו כאן
אתם בעלי מקצוע ורוצים להתנדב ולסייע בשיפוץ? לחצו כאן