מה מומלץ וכדאי מאוד שלא לפספס במסגרת חופשת קיץ משפחתית ברמת הגולן? היכן מומלץ להתארח וליהנות מאירוח כפרי בצפון כמו שתמצאו רק ברמה, ובנוסף - היכן ניתן גם לעשות קמפינג ברמת הגולן?
לינה ברמת הגולן בסביבת אירוח כפרית מושלמת – הבחירה שתעשה לכם את החופשה
לרמת הגולן כמובן המון מה להציע מבחינת מסלולי טיולים, אטרקציות לכל המשפחה, נופים מרהיבים, נקודות תצפית עוצרות נשימה, אתרי מורשת היסטוריים מרתקים ועוד.
אך על מנת שחופשת הקיץ המשפחתית שלכם ברמה אכן תהיה מושלמת מכל בחינה, חשוב מאוד לבחור בקפידה את המקום בו תשהו ותתארחו.

3 צפייה בגלריה
קשת יהונתן
קשת יהונתן
קשת יהונתן
(צילום: קשת יהונתן )

מדוע מומלץ בחום לנסות את קשת יהונתן? ובכן, מתחם זה אינו "סתם" עוד מקום לינה ברמת הגולן. מדובר במתחם מטופח ומאובזר אשר מציע חדרי אירוח בגדלים שונים (כולל כאלו המתאימים למשפחות גדולות ואף לקבוצות של משפחות המטיילות יחד), ואף אוכל ביתי מעולה וכשר בהזמנה ותיאום מראש. המקום כולל גם אפשרות לעשות קמפינג ברמת הגולן , בתנאים נוחים ומזמינים – מתחם קמפינג מסודר אשר כולל מקומות נוחים לאוהלים, מטבח בו ניתן לבשל, שירותים נקיים, מקלחות חמות ומקומות מזמינים לשבת בהם בערב כולם יחדיו. חוויית קמפינג בתנאי אירוח כפרי – אתם כבר מדמיינים כמה כיף זה יכול להיות?
בקיצור - מקום אירוח כפרי בצפון למשפחות, זוגות וקבוצות, אשר ממוקם בלב ליבה של הרמה ולכן במרחק נסיעה קצר מכל חלקיה ומכל המסלולים, האטרקציות, הנחלים ונקודות העניין השונות.

3 צפייה בגלריה
קשת יהונתן
קשת יהונתן
קשת יהונתן
(צילום: קשת יהונתן )

מה כדאי לראות ולעשות במסגרת נופש בצפון למשפחות ברמת הגולן?
מלבד לבחירה נבונה של מקום לינה ברמת הגולן , מה עוד כדאי לראות ולעשות על מנת לחוות את הרמה ואת כל מה שיש לחבל ארץ ייחודי זה להציע?
ובכן, בקיץ תמיד נחמד לשלב מקורות מים במסגרת נופש בצפון למשפחות , ובגולן לא חסרים מקורות מים כמובן – אינספור מפלים ונחלים קטנים, אגם הכנרת הממוקם ממש בדרום הרמה, בריכות ומקווי מים טבעיים ועוד. כמה דוגמאות, רק על מנת לסבר את האוזן – מאגר קשת, עין ידידיה, עין עלמיין, מעיין כנף, עין אמפי ועוד. באמת שישנן אינספור אפשרויות בהקשר זה.

3 צפייה בגלריה
קשת יהונתן
קשת יהונתן
קשת יהונתן
(צילום: קשת יהונתן )

בנוסף, ניתן לבקר כמובן בחמת גדר שבדרום הרמה, מלאת האטרקציות המפנקות, ולמשפחות עם ילדים מומלץ בחום להגיע גם לצפון הרמה, ליער האיילים הקסום שבאודם. כאשר מתארחים במקום הנמצא ממש במרכז הרמה, גם חלקה הצפוני וגם חלקה הדרומי נמצאים במרחק נסיעה קצרה, וניתן להגיע לשני האזורים בקלות גם באותו היום.
לסיכום, לא חסרים מוקדי עניין, אטרקציות ומקומות טבעיים מרהיבים בגולן על מנת למלא חופשת קיץ משפחתית, גם של שבוע או שבועיים שלמים. בחרו בחכמה את מקום האירוח והלינה שלכם, וכל השאר כבר יקרה מעצמו...

שתהיה חופשה משפחתית נעימה לכולם
מוגש מטעם קשת יהונתן