אביזרי המיגון שחובה על כל רוכב טרקטורון
כל מי שנוסע על טרקטורון מחויב על פי חוק לחבוש קסדה. הקסדה יכול להיות מצילת חיים במקרה של תאונה, אך רק אם מדובר בפריט בדירוג בטיחותי גבוה, אשר מכסה את כל הראש. לכן, חשוב לבחור בקסדה שלמה, אשר מגנה גם על הסנטר, כדי להימנע מפציעות מיותרות ומסכנות חיים. אמנם הקסדה היא האביזר היחיד עליו ישנה חובה מבחינת החוק, אך ישנם אביזרים נוספים אותם חשוב ללבוש כדי לקבל הגנה מלאה.

1 צפייה בגלריה
טרקטורון
טרקטורון
טרקטורון
(צילום: מטרו מוטור )

מה האביזרים החשובים למיגון הגוף
אם רכשתם טרקטורון חדש חשוב שתצטיידו בציוד מיגון לגוף, לצד ציוד המיגון לראש. אחד מהאביזרים החשובים ביותר הן כפפות המותאמות במיוחד לרוכבים על כלי רכב זה. הכפפות יכולות להגן על הידיים במקרה של תאונה, לצד הגנה מפני עצמים זרים אשר עשויים לפגוע בידיים בעת הרכיבה בשטח.
לצד הכפפות מומלץ גם לבחור את הביגוד המתאים. מעיל רכיבה יוכל להגן על פלג הגוף העליון שלכם במקרה של תאונה. ישנם רוכבים אשר נמנעים מרכישה של פריט זה בשל הטמפרטורות הגבוהות אותן אנו חווים בישראל. יחד עם זאת חשוב לדעת כי מדובר בפריט חיוני וישנם מעילים המיוצרים במיוחד כדי לאפשר אוורור, גם בימים חמים.
פריט מומלץ נוסף עבור מי שרוכב על טרקטורונים הוא מגני ברכיים. מגנים אלה ישמרו על הברכיים שלכם והרגליים מפני שפשופים ושברים במקרה של נפילה.
איזה ציוד חובה לקחת לכל רכיבת שטח על טרקטורון
אם רכשתם טרקטורון שטח ואתם מעוניינים לצאת לשטח לעיתים קרובות, ישנו ציוד חובה שכדאי לרכוש. אחד מהפריטים המומלצים הם משקפיים מותאמים לרכיבה. המשקפיים יגנו על העיניים שלכם במקרה שעצמים זרים יעופו לכיוון העיניים שלכם בעת הנסיעה. עצמים זרים אשר נכנסים לעיניים יכולים לגרום לכם לאבד שליטה, דבר אשר יכול להיגמר בתאונה מסוכנת.
עוד פריט מומלץ עבור רכיבה בשטח עם הטרקטורון הוא מגן צוואר. המטרה של אביזר זה היא להעניק תמיכה מרבית לעמוד השדרה במקרה של תאונה. הצוואר הוא אזור רגיש ופגיעה בו יכולה להביא לתוצאות לא נעימות. לכן, מגן הצוואר יכול להיות ממש מציל חיים במקרה של תאונה.
איך אדע לבחור את הציוד שמתאים לי לרכיבה בטרקטורון
ממש כפי שחשוב לבחור טרקטורון למכירה באיכות גבוהה, כך חשוב גם לבחור ציוד בטיחות ומיגון שיהיה באיכות הגבוהה ביותר. לרוב המוצרים יהיה דירוג בטיחותי אותו תוכלו לבחון. מומלץ להשקיע בבטיחות ולא להתפשר בגלל המחיר. כאשר מדובר בלבוש לרכיבה כמו מעיל רכיבה או קסדה, חשוב לוודא שישנה התאמה מוחלטת למידות הגוף. רק כך תוכלו להבטיח הגנה מוחלטת בכל עת. כמובן שיש לשקול גם את עניין העלות, אך חשוב לזכור כי השקעה בציוד באיכות גבוהה תבטיח לכם שהוא ישרת אתכם לאורך זמן ויספק בטיחות מרבית.
אם אתם רוצים למצוא את הטרקטורון המושלם והבטוח ביותר, מטרו מוטור יכולה לספק לכם בדיוק את מה שאתם צריכים. החברה היא היבואנית מספר אחת בישראל בתחום הטרקטורונים. אנו נשמח להעניק לכם שירות מעולה, לצד תנאי תשלום נוחים.

מוגש מטעם מטרו מוטור