יוקרה שאין דומה לה עם חופשה בלופט בחיפה
תיהנו מעולם של יוקרה כשאתם נכנסים ללופט הכובש בחיפה. הלופט המעוצב בטוב טעם ונראה מרשימה במיוחד. הוא מציע מפלט שליו מהמולת היומיום ומאפשר לכם לטבול את עצמכם באווירה שלווה שתרגיע אתכם באופן מידי ותעזור לכם להתפנק בחופשה שלכם.
מה יכול להיות כיף יותר מקריוקי עם חברים?
תחוו בידור כמו שלא הכרתם עם מערכת ההגברה המתקדמת של הלופט. תתכוננו להגביר את הווליום ולהרגיש את המוזיקה פועמת. בין אם תרצו לארח ערב קריוקי בלתי נשכח או פשוט ליהנות מהשירים האהובים עליכם, המערכת הזו תיצור אווירה מחשמלת שמזכירה מועדון לילה.

1 צפייה בגלריה
לופט
לופט
לופט
(צילום: FREEPIK)

להתפנק בלופט בחיפה עם הג'קוזי הקסום
הירגעו והתחדשו בג'קוזי העצום שמחכה לכם בלופט. דמיינו את עצמכם מוקפים במים חמימים ומבעבעים כשמפל שובה לב נשפך בעדינות ברקע. תנו ללחצים של חיי היומיום להתפוגג בזמן שאתם נהנים סופגים אושר טהור, מחיים את הגוף והנפש שלכם ונהנים מחופשה מפנקת.
להתרענן מהחום של ישראל עם בריכה יוקרתית
בחום של ישראל אנחנו רק מחפשים לברוח מהחום. בחופשה שלכם בלופט בחיפה אתם יכולים לצלול לתוך המים המרעננים של הבריכה החיצונית. הבריכה מוקפת בצמחייה ונופים שלווים, ומציעה את נווה המדבר המושלם להתקרר ולהירגע. תשחו לכם כמה הקפות או פשוט תתרווחו ותשתזפו על שפת הבריכה כדי לספוג את קרני השמש. זה המקום האידיאלי להירגע ולהטעין את האנרגיה שלכם.
גן עדן לאוהבי סנוקר עם שולחן מקצועי בלופט
עבור אלו מכם שמחפשים קצת תחרות ידידותית, הלופט כולל אזור סנוקר ייעודי. תחדד את כישורי הסנוקר שלכם ואתגרו את החברים או המשפחה שלכם למשחק מלהיב. תיצרו רגעים מרגשים וזיכרונות מתמשכים כשאתם נהנים מהריגוש של המשחק האהוב והמהנה הזה.
תענוגות קולינריים עם מטבח מאובזר בלופט בחיפה
תכינו ארוחות טעימות והתענגו על תענוגות קולינריים עם המטבח המאובזר של הלופט. בין אם אתם שפים ותיקים או חובב קולינריה, תמצאו את כל מה שאתם צריכים כדי ליצור מנות מעוררות תיאבון. תנצלו את מכשירי החשמל המודרניים ותנו ליצירתיות הקולינרית שלכם לזרוח.
לסיכום
יש לכם הזדמנות לחוות חופשה שאין כמותה בלופט בחיפה. ממערכת ההגברה הכובשת והג'קוזי הקסום ועד לבריכה החיצונית המזמינה ואזור הסנוקר המרגש, כל היבט של המפלט הזה נועד להטעין את האנרגיה שלכם מחדש. התפנקו עם יוקרה, רגיעה ובידור, וצרו זיכרונות שיחזיקו מעמד לכל החיים. הזמינו את שהותכם עכשיו וצאו למסע מפנק של התחדשות ורוגע.

מוגש מטעם: לופטנזה