מה זה SUV וכיצד הוא הפך למילת הקסם בשוק הרכב?
רכב SUV או רכב פנאי שטח, הוא רכב המשלב בתוכו את הטוב מכל העולמות. בגודלו ועיצובו, רכב זה מתאים לנסיעת שטח נוחה וקלילה, אך ביצועיו והגימור שלו מאפשר שימוש נוח גם בנסיעות פנאי יומיומיות כמו נסיעות לעבודה או לבית.
תחילת דרכם רכבים אלה היו גדולים במיוחד, כמו רכבי שטח קלאסיים, אך עם השנים הגיעו לעולם הרכב גרסאות בגדלים שונים ובעיצובים אשר הפכו להיות נוחים הרבה יותר לשימוש יומיומי.
הסיבה לכך שרכבים אלה הפכו למילת קסם בשוק הרכב היא, שהם מציעים למשפחות חלופה הרבה יותר אטרקטיבית אל מול רכבים משפחתיים קלאסיים. רכבי SUV הם רכבים מלוטשים ועוצמתיים, המציעים פנים מרווח, נוחות לנוסעים וחווית נהיגה גבוהה.

1 צפייה בגלריה
  SAOPEL MOKA
  SAOPEL MOKA
SAOPEL MOKA
(צילום: קבוצת לובינסקי)

בעבר רכבים אלה נחשבו כזוללי דלק אימתניים, אך כיום זהו ממש לא המקרה. יצרני הרכבים הבינו כי כדי להפוך את ה-SUV למכונית אטרקטיבית באמת, היא צריכה לאפשר גם חיסכון מקסימלי בדלק ככל הניתן אל מול הביצועים.
מהם היתרונות של SUV ולמה אתם צריכים לקנות רכב SUV?
לאחר שלמדנו מה זה רכב suv הגיעה העת להכיר את יתרונותיו הרבים.
• ראשית, רכב זה מציע דינמיות למשתמש. מצד אחד ניתן להשתמש בו בנוחות בחיי היומיום, ומצד שני הוא הרכב המושלם לטיולי טבע במהלך סוף השבוע וחופשים.
• רכבי SUV מציעים מרחב פנימי גדול ונוח, כולל מקום יותר לנוסעים ומזוודות ולכן נחשב רכב משפחתי מועדף.
• מכוניות אלה מיוצרות תוך הקפדה על דרגת בטיחות גבוהה, שתעניק ביטחון מלא גם בזמן נהיגה בכבישים וגם בעת נסיעות שטח בשבילים.
רכבי אופל ה SUV הבא שלך
אופל מציעה ללקוחותיה שורה של דגמי SUV, כולל דגם המבוסס על הנעה חשמלית לגמרי. דגם MOKKA מוצע בגרסת בנזין, או בגרסה חשמלית.
זהו רכב המתאים גם למי שנוסע הרבה בסביבה אורבנית. הרכב מגיע במגוון צבעים נהדרים ועיצובו מלוטש ואלגנטי. זהו רכב בעל עיצוב מהפכני ואופנתי המשדר ביטחון. רכב זה משלב שלל מערכות בטיחות מתקדמת כסטנדרט עם בלימה אוטונומית, זיהוי רכב בשטח מת במראות ועוד..
דגם E -Mokka הוא רכב חשמלי , קרוסאובר המונע באמצעות הנעה חשמלית בלבד. כלומר, רכב זה אינו צורך דלק כלל.
לרכב חשמלי ישנם מספר יתרונות כמו:
• חיסכון בעלויות האנרגיה.
• פגיעה מינימלית בסביבה.
• עמידות גבוהה.
• נסיעה שקטה.
רכב זה גם הוא מגיע בשלל צבעים ססגוניים כמו ירוק וכחול וצבעים קלסיים כמו אפור, שחור ולבן.
מעבר לכך זהו רכב בעיצוב נועז עם לוח מחוונים דיגיטלי ומסך מגע לחוויית נהיגה מתקדמת.
בנוסף, ישנו את ה- CROSSLAND, רכב SUV קלאסי, הטומן בחובו את כל יתרונותיהם של סוגי הרכבים הללו. זהו רכב חסכוני ודינמי המספק 130 כוחות סוס. כמו כן, רכב זה כולל אבזור עשיר המעניק חווית נסיעה מפנקת, עם מתגי שליטה על מערכת השמע, מסך מולטימדיה גדול המוטמע בקונסולה המרכזית.
אופל מעניקה אחריות על רכביה לתקופה של ארבע שנים או עד 120,000 קילומטרים, המוקדם מבניהם.
רוצים להרגיש מקרוב את רכבי אופל SUV היכנסו לאתר והזמינו נסיעת מבחן בקליק.
מוגש מטעם: אופל