מן הידועות, שחיי הסטודנטים בישראל אינם קלים – לחץ נפשי, עומס, למידה אינטנסיבית, וקושי להתפרנס במהלך התואר, אלו חלק מהתאגרים עימם מתמודדים הסטודנטים.
עוד מן הידועות, שמדינת ישראל היא מהיקרות במדינות העולם, החל מהמזון בסופר, דרך מוצרי החשמל היקרים דוגמת מחשב נייד, ועד עלויות הרכב והדלק למי מהסטודנטים שמתניידים ברכב, וכל זאת בלי להתייחס לתארים שמגיעים ל-40 אלף ש״ח בשנה, לצד כוס בירה בפאב שבקלות נמכרת ב-38-40 ש״ח. המסקנה ברורה – להיות סטודנט בישראל זו משימה מאתגרת עד מאד.
חברת סטודנט גרופ, המפעילה את אפליקציית ואתר סטודנט גרופ משנת 2016, בחרה לעשות כמעט את המובן מאליו, לאגד במקום אחד מאות בתי עסק שמעניקים הטבות לסטודנטים. והכל בחינם, ללא עלות מצד הסטודנט.
אנחנו בדקנו איזה בתי עסק מעניקים הטבות לסטודנטים, והאמת, הייתה שם קצת קנאה – לא נשקר. באפליקציית סטודנט גרופ תמצאו עסקי ענק שמציעים הטבות בלעדיות למשתמשים, לצד בתי עסק מקומיים מגניבים כמו פאבים, מסעדות ובתי קפה. אנחנו גלשנו קצת וראינו שם קופונים בלעדיים בבתי עסק מטורפים ובינהם אתר ksp , אתר lastprice, דומינוס פיצה קופון, רשת פיצה האט, רשת הסופרים סטופמרקט, אפליקציית משלוחה, פנדה קופון – אתר המשווק מיטות ומזרנים במחירים ותנאים בול לסטודנטים, אתר מודיבודי, מותג האיפור ״ברביז״ של הדוגמנית בר זומר, אתר שוקיט שמציע משלוחי פירות וירקות, ענקית הריהוט שמרת הזורע, מותג ריהוט הבוטיק רהיטי טבע ועוד מלא, ממש קצרה היריעה.
3 צפייה בגלריה
(באדיבות סטודנט גרופ)
מה שמעניין ומדהים לא פחות, היא רשימת העסקים המקומיים בחיפה המציעים הטבות בלעדיות לסטודנטים המשתמשים באפליקציה. מחזיקים חזק? ראינו הטבות שומטות לסת במסעדת ויוינו בחיפה שהיא ללא עוררין מהטובות בארץ, בסניפי בורגר סאלון ברוממה, בקריות ובסמי עופר, בבית הקפה קיוסקפה הנמצא בכיכר זיו, בתאילנדית צ׳אנג בה שבעיר התחתית, בפאב ליבירה, בפאב הבראון, במסעדת גרג קיטשן, במסעדת ממבו מילאנו מקבוצת הסינטה בר, במסעדת הרחוב הדיקטטור באח״י אילת ושד׳ מוריה ועוד – ההטבות למידה ותהיתם מגיעות גם ל-25% הנחה – פייר, בעיננו זה שוס.

3 צפייה בגלריה
(באדיבות סטודנט גרופ)
סטודנטים? מחפשים הטבות לסטודנטים? חפשו סטודנט גרופ בחנויות האפליקציה או גלשו באתר החברה
3 צפייה בגלריה
(באדיבות סטודנט גרופ)


עצרנו לשיחה קצרה את תום דוד, ואת רננה בן חמו מחברת סטודנט גרופ, להבין קצת יותר מאיפה הגיע הרעיון לאפליקציה?
תום מספר ״סטודנט גרופ הוקמה מיד לאחר סיום לימודי המשפטים שלי באוני׳ חיפה. אנחנו כסטודנטים הרגשנו עמימות ביחס למידע העוסק בהטבות לסטודנטים. לא ידענו באיזה ימים יש הטבות ואיפה. קרה לא פעם שראינו פרסום על לוח מודעות באוניברסיטה שיש מבצע בפאב מסוים על בירה, אבל כשהגענו אמרו לנו שהמבצע בתוקף רק בימים ספציפיים או בשעות ספציפיות. בסטודנט גרופ אין דבר כזה, אין אותיות קטנות, אנחנו גלויים בכל הנוגע להגבלות של המבצע, כדי שהסטודנט והסטודנטית יידעו בדיוק איך לתכנן את הבילוי או הרכישה שלהם בצורה הכי מושכלת כלכלית שאפשר.
כמה משתמשים יש לכם באפליקציה?
״באפליקציה חברים מעל 60,000 סטודנטים. החברים באפליקציה הם סטודנטים וסטודנטיות מדן ועד אילת. יש לנו סטודנטים ממכללת תל חי בקרית שמונה ועד אוניברסיטת בן גוריון בבאר שבע. חיפה אגב, היא מעוז חזק מאוד שלנו, בעיקר כי אני חיפאי אז אני בקשר אישי פה עם הרבה מהלקוחות שלנו, שהם כבר חברים, אז יש לנו כמות משתמשים מטורפת מסטודנטים מהטכניון ואוניברסיטת חיפה. חשוב לציין, שהאפליקציה עובדת על רוב הגרסאות החדשות של הטלפונים החכמים, אבל לעיתים יש מכשירים ישנים עם מערכות הפעלה בגרסאות ישנות יותר, שהאפליקציה לא יכולה לרוץ עליהם. למצב כזה יש לנו את אתר האינטרנט שלנו www.studentgroup.co.il שם אנו משתדלים מאד לעדכן את ההטבות והפרסומים. להורדת האפליקציה בחינם לחצו כאן.
תכניות לעתיד יש?
״כמובן״ עונה תום. ״אנחנו עומלים כעת על מנוע חיפוש עבודות לסטודנטים, גם למהלך התואר וגם בסיום התואר, ועל פיתוח נוסף שיעניק לסטודנטים עוד הרבה ערך – אבל הוא שמור במערכת״

מוגש מטעם: סטודנט גרופ