כמה מילים על הליך הגירושין
אז בניגוד לפרידה זוגית במקרים בהם בני הזוג לא נישאו, אין רכוש משותף או ילדים, הרי שכאן אנחנו לא מדברים רק על פרידה רגשית, אלא על פרידה אשר לה משמעות חוקית. לאורך השנים בני הזוג צוברים ביחד רכוש משותף, מביאים ילדים וצריכים לקבל החלטות מורכבות, אשר לא היוו שיקול בימים של תחילת מערכת היחסים הזוגית.
אילו אפשרויות קיימות עבור זוג המעוניין להתגרש:
במידה וקיימת אפשרות כזו, אפשר ללכת על מסלול של גישור. כלומר, אם בסך הכל שני הצדדים מסכימים על הפרטים הטכנים, אפשר לפנות לליווי של עורך דין גירושין בחיפה, עם ניסיון בתחום. כך, במידה ואתם מתגוררים בצפון, אתם אפילו לא צריכים לנסוע במיוחד למרכז הארץ כדי לנסח הסכם מסודר בו ירשמו ההסכמות אליהם הגעתם ביחד. כמובן, חשוב להיעזר בעורך דין, כדי להבטיח כי לא יהיו נושאים לא מדוברים וכאלו אשר עלולים לעורר מחלוקות בהמשך.

1 צפייה בגלריה
  איך לבחור עורך דין גירושין?
  איך לבחור עורך דין גירושין?
איך לבחור עורך דין גירושין?
(צילום: rawpixel.com)

אופציה שניה, אם אין הסכמה בין השניים או במידה ואתם חוששים כי הצד השני מבצע מהלכים אשר עלולים לפגוע בכם, היא לקבל ליווי של עורך דין גירושין חיפה כדי לנהל את הדיון על הסכם הגירושין מול שופט בבית המשפט. כמובן, במידה ויש ילדים בתמונה הרי שהשופט ירצה לוודא כי אלו מוגנים ומקבלים את המעטפת הטובה ביותר עבורם. בנוסף, השופט ירצה להבטיח כי כל אחד מבני הזוג נהנה מחלוקה הוגנת של הרכוש המשותף. מטבע הדברים, הרי שכאן עורך הדין שלכם ידרש להציג את העמדה שלכם בצורה משכנעת, על מנת שהאינטרסים שלכם ילקחו בחשבון.
למה חשוב לבחור באיש מקצוע מצויין ולא להתפשר
בחירה של עורך דין גירושין בחיפה היא לא בחירה של מה בכך. יש מספר סיבות לכך שחשוב לבחור במי שיודע לעשות את העבודה על הצד הטוב ביותר.
1. כי יהיה מי שיסביר לכם בכל שלב מה עתיד לבוא: אף אחד לא מגיע מוכן להליך גירושין דורסני. אם אתם חוששים ללכת לאיבוד בתוך אירוע מורכב מהסוג הזה, אתם לא לבד. עורך דין מצויין ידע ללוות אתכם ולעבור על הפרטים הקריטים עבורכם, כדי שהבחירות שלכם והמעשים יהיו הנכונים ביותר.
2. כי יהיה מי שיאבק למען האינטרסים שלכם: השפה המשפטית היא לא השפה בה אנחנו מדברים ביום, יום והדרישות של השופט לא בהיכרח מוכרות למי שלא בקיא ברזי עולם המשפט. אם אתם רוצים להבטיח כי הטענות שלכם ישמעו במלואן בבית המשפט, הרי שעליכם לבחור במי שידע להציג את הטיעונים שלכם בצורה משכנעת על בסיס ידע מקצועי מעמיק.
3. כי אתם תרגישו בטוחים ושיש על מי לסמוך: המטרה בהליך הגירושין הוא להבטיח לכם יציאה לחיים חדשים, בהם אתם יכולים להתחיל מחדש. בשביל לעבור את המסע הזה בשלום, אתם לא יכולים להרשות לעצמכם לוותר על עזרה מקצועית.
אם יש לכם שאלות ואתם אתם מתמודדים עם אירוע מהסוג הזה בימים אלו ממש, זה הזמן לפנות ולקבל עזרה מקצועית בהקדם.

מוגש מטעם: רועי גולדשטיין