מי מכם בעלי העסקים לא היה רוצה לבלוט מבין המתחרים ולהצליח לייצר הכנסה גבוהה ואפילו להיות מותג, כזה שכולם מכירים ושמחים לרכוש את שירותיו? נשמע כמו חלום אך זו יכולה להיות המציאות שלכם אם תעבדו נכון ותשווקו את העסק שלכם בצורה ייחודית ובולטת.
כדי להבין איך ניתן לצאת אל האור כבעל עסק ולהפוך למותג בולט וייחודי, נפגשנו עם חגית יצחק, המייסדת והבעלים של חברת Match Point- משרד לתקשורת שיווקית לעסקים כדי לשמוע ממנה על סיפור ההצלחה האישי שלה לאורך שנות קריירה מלאות בעשייה. עוד אז כשעבדה בעיתונים הגדולים במדינה ותרמה רבות לקידום הפרסום באתר MYNET בתחילת דרכו, כמומחית שיווק ויחסי ציבור עבור בעלי העסקים השונים ביניהם עורכי דין, רופאים, מעצבי פנים וחברות נדל"ן.

1 צפייה בגלריה
חגית יצחק
חגית יצחק
חגית יצחק
(צילום: יח"צ)

איך הכל התחיל, החלום והחזון של חגית לעזרה לבעלי העסקים וטיפים ששווים זהב שיעזרו לכם להצליח לבסס את העסק בצורה מוצלחת, כל זאת ועוד בכתבה הבאה.
הכירו את חגית יצחק
שמי חגית יצחק, המייסדת והבעלים של חברת מאצ' פוינט המתמחה בתקשורת שיווקית לחברות ולבעלי עסקים. את מאצ' פוינט, אני מטפחת למעלה מעשור. כמו אז גם היום מובילה אותי ההבנה כי האנשים שמאחורי מותג מסוים הם אלו שהופכים אותו להצלחה מסחררת. כל אחד מאיתנו מסתובב בעולם עם סיפור ייחודי משלו. סיפור עשיר בצבעים, בחלומות, בפחדים, במטרות, באהבה ובהצבת יעדים. התפקיד שלי הוא להוציא את הסיפור לעולם בצורה הנכונה ביותר ולהשיג את המטרות והיעדים השונים של כל עסק.
איך הכל התחיל?
מגיל צעיר מאד העברתי את חיי במסגרות. מעולם לא התלוננתי שקשה לי ותמיד הצלחתי לעבור את מכשולי החיים שעמדו לפני בדרך ההישרדות. עולם השיווק והפרסום תמיד משך אותי והחלטתי ללמוד אותו, החלטה שהתבררה כנכונה ביותר עבורי.
במסגרת עבודתי כשכירה בעיתונים הגדולים, נפגשתי עם בעלי עסקים רבים וזיהיתי את מצוקתם העמוקה, הם כל כך רוצים להצליח בעסק ולבסס אותו וזה גורם להם להאמין להבטחות של כל יועץ פרסום כזה או אחר ולעבוד ללא שיטה שמדויקת אליהם, הם פשוט לא מבינים איך לפרסם את העסק בצורה נכונה ושם החלטתי שאני רוצה לשנות את זה. עזרה לזולת היא ערך נשגב שאני משתדלת ליישם בחיי המקצועיים והאישיים וזה מה שגרם לי להחליט לפתוח את מאצ' פוינט תקשורת שיווקית ולהפוך ליועצת שיווק ומיתוג לאנשי עסקים ולהתאים את שיטת השיווק המדויקת לעסק שלהם עם אסטרטגיה נכונה ומטרות ברורות.
מהם תחומי ההתמחות העיקריים של המשרד שלך?
במאצ' פוינט תקשורת שיווקית אנחנו מסייעים לבעלי עסקים רבים לפרוץ את מחסום האנונימיות ולצאת אל האור ובכך לבלוט בצורה המתאימה ביותר לעסק שלהם. אנחנו מתמחים בעיקר בתחומים הבאים- עורכי דין, יועצים ,יזמי נדל"ן, אדריכלות ועיצוב פנים, רפואה ותחום עיצוב הבית
מהי הצלחה בעינייך?
כשעסק הופך למותג, זו הצלחה עבורי. למדתי איך למקסם את הרווחים של העסקים השונים ולהגדיל את הכנסותיהם על ידי שיווק ממוקד.
ההצלחה שלי מתבטאת בהצלחת הלקוח אותו אני מלווה, אני קמה בכל בוקר מחדש עם תחושת שליחות ועושה את כל מה שנדרש כדי שלקוחותיי יהיו מוצלחים ויגיעו לתוצאות וליעדים שהצבנו יחד. כשבעל עסק שאני מלווה כותב לי שהגדלתי לו את המכירות ב-20 אחוזים, זו הצלחה עבורי, אני מתמלאת באושר וזה נותן לי כוח להמשיך במה שאני עושה הכי טוב.
מה העצה שלך לבעלי עסקים שרוצים להצליח ולבסס את עצמם כאוטוריטה בתחומם?
אל תפחדו לטעות ולהיכשל בדרך להצלחה. זה קריטי במיוחד אם אתם בעלי עסק קטן עם תקציב שיווק נמוך יחסית. יחסי ציבור, פרסום ושיווק בערוצים המתאימים הם קריטיים בעולם העסקים התחרותי בו אנו חיים ואינם חייבים להיות בהכרח הוצאה מופרזת. תהיו יצירתיים, תבצעו מחקר שוק מעמיק ותבינו את קהל היעד שלכם בצורה המדויקת ביותר כדי להתאים אליו אפיקי פרסום רלוונטיים. תעבדו על מיתוג בולט וייחודי ותיצרו לעצמכם קהל לקוחות נאמן.
טיפים לשיווק אפקטיבי מפי מנכ"לית מאצ' פוינט חגית יצחק
אחרי שנים של עזרה לבעלי עסקים במגוון רחב של תחומים ישנם מספר גורמים עיקריים עליהם חשוב שתשימו דגש במסע שיווק העסק שלכם כדי שתבטיחו הצלחה:
1. בידול- אל תנסו להיות כמו כולם אלא תביאו את עצמכם בצורה האותנטית ביותר בשיווק העסק שלכם. תמיד תזכרו שבסופו של דבר אנשים קונים מאנשים וככל שהחיבור שתיצרו עם הלקוחות הפוטנציאלים שלכם יהיה גדול יותר כך הם ירצו לקנות מכם ולא מהמתחרים.
2. שפה שיווקית אחידה- צרו לעסק שלכם שפה שיווקית אחידה ותקפידו עליה בפעולות השיווק שלכם, תגרמו לאנשים לזהות את הפרסומים שלכם ותראו איך לאט לאט תהפכו לאוטוריטה בתחומכם.
3. התמדה- התמדה היא שם המשחק, ככל שתתמידו יותר ולא תתייאשו גם אם בהתחלה קצת יותר קשה כך תצליחו יותר בהמשך. לכל הצלחה יש דרך אותה צריך לעבור ואם תצליחו לראות את המטרה שהצבתם לעצמכם תמיד מול העיניים תצליחו להגיע אליה מוקדם יותר ממה שאתם חושבים.
מה מחכה לנו בהמשך
בימים אלו אני עובדת על קורס דיגיטלי מקיף, שאין כמותו בישראל שעוסק בשיווק נכון לעורכי דין על פי כללי האתיקה והכללים של חגית. בקורס אני מעבירה את כל הידע המקצועי שלי, אותו צברתי במהלך שנותיי כדי לעזור לעורכי דין צעירים ואפילו לאלו הוותיקים שמתקשים לבלוט ולשווק את העסק שלהם בצורה האפקטיבית ביותר או לכאלו שפשוט מעוניינים למקסם את הרווחים שלהם.
לסיכום
מדי יום אני נפגשת עם בעלי עסקים שקשה להם להביע את עצמם בשיווק ובפרסום באמצעי התקשורת ובעלי עסקים שנכוו מפרסום ושיווק שלא הותאם לסוג השירות ולייחודיות שלהם ועוזרת להם לשנות את שיטת השיווק ולהצליח להשיג את המטרות עליהם חלמו.
לכל אחד יש חלום, תעזו, תנצחו ותהיו מאושרים, אני מזמינה אתכם להגשים את החלום העסקי שלכם יחד איתי ומבטיחה שאתם הולכים להנות מהעבודה המשותפת.
ליצירת קשר עם חגית יצחק- מאצ'פוינט תקשורת שיווקית
אתר החברה: https://matchpoint.co.il/
טלפון: 054-6604330
מייל: hagit@matchpoint.co.il

מוגש מטעם: מומחית השיווק חגית יצחק