תחילתה של החנות הייתה ברחוב החלוץ והרצל כשרחובות הדר נחשבו למרכזי הקניות המובילים של העיר.
עם השנים בועז דרזנר גמולוג בהכשרתו, מתעד אבני חן ויהלומים, צורף, אוצר תרבות ואומן בנשמתו, עזב את ת"א לטובת חיפה, ויצר את אותה חנות צנועה ובלתי מתפשרת בעיצוב מוקפד בחורב 14 שבחיפה.
מאז כבר למעלה מעשור שהוא מייצר תכשיטים עם אבני החן ויהלומים הטובים בעולם, ללא פשרות, ללא יהלומי מעבדה, עם הקפדה ואהבה על כל פרט ופרט.
בועז כך מספרים לקוחותיו המרוצים רוקם חלום למציאות, מייצר תכשיטים ייחודים ומרתקים שמספרים סיפור, ולפעמים אפילו משמרים היסטוריה.

5 צפייה בגלריה
בועז דרזנר
בועז דרזנר
בועז דרזנר
(צילום: מיכה בריקמן)

לא פעם הוא מעריך עזבונות ותכשיטי "ענתיקה" יקרים, ויחד עם הזהב הישן יוצר תכשיט חדש וייחודי ללקוחות שמולו.
עולם התכשיטים הינו תורה שלמה, בה שולט בועז ביד רמה, ומוצא עבור כל אחד מלקחותיו את התכשיט הייחודי לו.
לחנות בית מלאכה ייחודי משלה, ומבחר עצום של תכשיטי יהלומים ואבני חן מכל השנים ומכל הסגנונות.
אהבתו העזה של בועז לטיולים חובקי עולם ולגלישת הגלים מעודדת אותו ללמוד תרבויות עתיקות וחדשות רבות, וכידוע לכל תרבות סימנים ותכשיטים משלה.

5 צפייה בגלריה
אוסקר תכשיטים
אוסקר תכשיטים
אוסקר תכשיטים
(צילום: פרטי)

אצל אוסקר ניתן למצוא קולקציות יווניות, תכשיטים מצריים קדומים, המון זהב איטלקי, אבני חן טובות מהודו והפילפינים אותן אוסף בועז בטיוליו הרבים, תוך שהוא בוחן כל אבן ואבן.
כל מי שביקר בחנות מספר על חווית קניה בלתי נשכחת, עם קפה משובח עיצוב מוקפד, תמיד מלווה במוזיקה ופרחים מקשיב בועז ללקוחות קשב רב ומוצא עבורם את התכשיט המדוייק לרצונם ולכיסם. הכל מתוך התפיסה האחת של בועז כי תכשיט מספר סיפור, שהולך איתך ואף מועבר דורות רבים, ישנם תכשיטים ששרדו את השואה ומשמרים משפחה שלמה, ישנם אחרים המנציחים אהבה עצומה, לידה או כל חגיגה אחרת. העשיה החשובה והמרגשת הזאת זורמת לבועז בעורקים וזה מורגש בכל לקוח שנכנס לחנות ובכל תכשיט שיוצא ממנה.

5 צפייה בגלריה
אוסקר תכשיטים
אוסקר תכשיטים
אוסקר תכשיטים
(צילום: פרטי)

כמובן, ולא פחות חשוב מכך קיימות קולקציות רבות המותאמות לכלל כיס ולכל אירוע.
בנוסף בועז פעיל חברתי ושם לעצמו מטרה לתרום בכל שנה עבור בעלי חיים עזובים, חיילים בודדים, וילדים חולים, גם עשיה זאת הינה עשיה מבורכת ששומרת על חדוות היצירה ואהבת האדם והחיים.
מזמינים אתכם להיות חלק ממשפחת אוסקר, להתאהב ביצירה, ובקנית תכשיט ייחודי איכותי ומרתק.
גם עכשיו בשעתה הקשה ביותר של החברה הישראלית, שומר בועז על הרוח הטובה, היושרה ויכולת הנתינה. רק לאחרונה העניק ל 3 נשות אנשי מילואים אשר פונו מביתם לחיפה תכשיט ייחודי בהשתתפות הבעל שחזר לאחר לחימה ממושכת הביתה לחיק המשפחה.

5 צפייה בגלריה
אוסקר תכשיטים
אוסקר תכשיטים
אוסקר תכשיטים
(צילום: פרטי)

חדוות היצירה, הרצון לסייע ולשמור על היופי והאופטימיות הן ששומרות על הגחלת. אמיר לוחם מילואים ותיק מספר כי המפגש עם בועז היה אמיתי ומרגש, וכי בועז לא רק שקלע "בול" אלא אף התעקש שהתכשיט יהיה במחיר מיוחד כאות תודה ממנו על הלחימה, ומתוך רצון לשמח את המשפחה שנותרה מאחור.
מירב מחיפה מספרת שכל ביקור אצל בועז הוא תרפיה וחוויה, שיחד הם שימרו את תכשיטי סבתא ויצרו תכשיט עדכני יותר מזהב שסבתא הורישה לה, וכך היא מתהלכת בגאווה ואהבה עם תכשיט רלוונטי יחודי שמזכיר לה את בית ילדותה ואת סבתה המנוחה.
בין כל עיסוקיו ויצירותיו מעניק בועז גם שירותי הערכת תכשיטים, וקניית זהב ישן,או החלפתו בחדש. דברים אלה מצריכים רגישות ועדינות יוצאת דופן כי מבחינתו כל תכשיט הוא סיפור ומשפחה.
בלהה מחיפה שידעה שמחות רבות וגם עצב, מספרת כי בועז תמיד ידע לנצור את הרגע והזיכרון בתכשיט מיוחד במינו, והכל נעשה בעשייה משותפת הקשבה ושיתוף מלא של הלקוחה. "כל ביקור הוא חוויה, מקשקשים, צוחקים, בוכים, נזכרים ותמיד יוצא משהו מופלא יחיד במינו."
מעוניינים לחדש את "תכשיטי המגירה" אתם מוזמנים לבועז ותופתעו מכמה החוויה היא מרעננת ומשמחת בפני עצמה.

5 צפייה בגלריה
סרקו את הברקוד לעמוד האינסטגרם
סרקו את הברקוד לעמוד האינסטגרם
סרקו את הברקוד לעמוד האינסטגרם

חורב 14, חיפה. טל. 04-6546165

מוגש מטעם אוסקר תכשיטים