בשורה מרגשת לאזרחים ותיקים בחיפה – קורס טלפונים חכמים חדש יוצא לדרך. הקורס נועד להכשיר מתנדבים שידריכו את האזרחים הוותיקים בשימוש בטלפונים חכמים, ויאפשר להם להרגיש מחוברים יותר לעולם הדיגיטלי המודרני.
הקורס, הנערך בשיתוף חברת פרטנר, הרשות לאזרחים ותיקים (בהקמה) וארגון "באים לטוב", מתקיים במסגרת מיזם “מחוברים לגיל הזהב” ומשתתפים בו מתנדבים מחיפה, כולל נציגים מהחברה הערבית. בסיום ההכשרה, המתנדבים ילמדו את האזרחים הוותיקים כיצד לשפר את המיומנויות הדיגיטליות שלהם, כדי שיוכלו להפיק את המירב מהטלפון הנייד שלהם.
ההדרכות יתקיימו במוקדים שונים ברחבי העיר, כגון פינות חמות, בתי אבות ומועדונים. מדובר ביוזמה המהווה גשר בין הדורות, ומסייעת בהעצמה טכנולוגית של אוכלוסיית האזרחים הוותיקים.
קראו עוד:
כחלק ממחויבות חברתית ארוכת טווח, פרטנר מקיימת זו השנה השמינית את פרויקט הדגל החברתי “מחוברים לגיל הזהב”.
השבוע, בשיתוף פעולה עם עיריית חיפה, התקיים קורס מיוחד, בו השתתפו כ-20 תושבי חיפה, יהודים וערבים, כשהמבוגר ביותר היה בן 86. בקורס למדו המשתתפים מיומנויות טכנולוגיות במטרה להפוך למדריכים שידריכו אזרחים ותיקים אחרים.
בפרטנר ציינו כי פרויקט “מחוברים לגיל הזהב” הפך למיזם רחב היקף, שבו למדו אלפי מבוגרים בעשרות יישובים ברחבי הארץ, כיצד להשתמש בסמארטפונים, באינטרנט, ברשתות החברתיות ובאפליקציות שונות. המיזם מציע קורסים בשפות עברית, רוסית וערבית, וכולל כ-200 מדריכים.
בנוסף, פרטנר השיקה לאחרונה שירות לקוחות מותאם במיוחד עבור “הגיל השלישי”, שבו נציגי החברה מעניקים שירות ייחודי לבני 65 ומעלה, במוקדים טלפוניים ובמרכזי שירות ומכירה.
סגן ראש העיר ישראל סביון, יו”ר סיעת הגמלאים במועצת העיר: "המיזם הזה הוא בגדר מהפכה קטנה שמשנה את חיי האזרחים הוותיקים בעיר. בזכותו הם יוכלו להרגיש מחוברים יותר לטכנולוגיה ולסביבה הדיגיטלית שבה כולנו חיים היום".
מאיה רדושינסקי, סמנכ”לית חטיבת לקוחות פרטיים בפרטנר: "אנו פועלים להכיר את הלקוחות שלנו לעומק ולהבין את הצרכים שלהם ומתוך כך בונים פתרונות ומוצרים שיעניקו להם ולקהילה יותר ערך. אנו רואים זאת כבסיס ליצירת מערכת יחסים ארוכת טווח, כזו שמובילה את הלקוחות להמשיך ולבחור לקבל את שירותי התקשורת שלהם מפרטנר".