מי אני: אלמוג מלר, בן 24, ראפר
מאיפה אתה במקור ואיפה עכשיו: "מקריית חיים מעתה ועד עולם".
3 צפייה בגלריה
 אלמוג מלר
 אלמוג מלר
אלמוג מלר
(צילום: רואי גבע)
מה הביא אותך למוזיקה: "סביב גיל 19 בזמן השירות הצבאי נחשפתי לעולם המוזיקה והכתיבה מתוך מקום שחיפשתי לפרוק ולהשמיע את הקול שלי".
ספר על השיר הראשון שכתבת: "השיר הראשון שכתבתי נקרא 'ככה זה כיף' שיר מאוד ציני שמעביר ביקורת על המצב במדינה".
ממי למדת: "במהלך הדרך שלי יצא לי ללמוד מהרבה אנשים. פיתוח קול למדתי אצל אדם בן לוואי aka פישי הגדול וסדנת כתיבה עשיתי אצל מיכאל כהן מכהן&מושון. עשיתי עוד סדנת כתיבה עם ניסן אליהו כהן מ'שירי מסיבות' וכמובן מכל האנשים שאיתם אני עובד כמו יוני כליפי, נתיב ולריוס אורניום ואברי ג'י".
מי המודל לחיקוי שלך ולמה: "רביד פלוטניק. אני זוכר שבגיל 19 הלכתי בפעם הראשונה להופעה של רביד ב'וונדרבר' וכשראיתי איך הוא מופיע ומדבר מול קהל ידעתי שזה מה שאני רוצה לעשות - לקחת מיקרופון, לעמוד מול אנשים ולצעוק את הקול שלי ושלהם".
3 צפייה בגלריה
 אלמוג מלר
 אלמוג מלר
אלמוג מלר
(צילום: רואי גבע)
איפה הייתה ההופעה הראשונה שלך ואיזה ציון אתה נותן לה: "ההופעה הראשונה שלי הייתה במקום שנקרא 'המילקה בר'. זה היה ערב של מיקרופון פתוח. אני נותן לעצמי ציון 4 מתוך 10. מהסיבה שפשוט לא ממש ידעתי מה אני עושה ומאוד התרגשתי. מנגד היו כמה אנשים שכשירדתי באו לדבר איתי ולהחמיא לי, אבל חוץ מזה בתחושה שלי ההופעה הייתה לא טובה".
ראפר שהיית רוצה לשבת איתו לכוס קפה ומה היית שואל אותו: "עם טונה מה שהייתי שואל אותו זה ביני לבינו".
עם מי היית שמח ליצור שיתוף פעולה מוזיקלי: "עם רביד פלוטניק כי מרגיש לי שזה ייצא מיוחד".
3 צפייה בגלריה
 אלמוג מלר
 אלמוג מלר
אלמוג מלר עם שיר גבאי
(צילום רעי רביב)
פרגן למוזיקאי אהוב מחיפה והקריות: "אני רוצה לפרגן לבריל שהוציא לאחרונה את האלבום 'מזל תהומות'. אני באופן אישי שומע אותו בלופים מהשנייה שהוא יצא".
המקום הכי אהוב עליך בחיפה ובקריות: "החוף בקריית חיים. זה לא המקום הכי נקי שיש, אבל משהו בנוף של הים עם נמל חיפה ברקע עושה לי שקט בראש".
על מה אתה חושב לפני השינה: "לפני השינה אני בדרך כלל מנסה להתנקות ממחשבות".
דבר אחד שלא יודעים עליך: "בוא נשאיר את זה לעצמי".
מה החלום הגדול: "החלום הגדול הוא להצליח ולהגיע ללב של אנשים דרך המילים והשירים שלי".
ספר על השירים החדשים שלך: "לאחרונה יצא השיר 'צוחק מי שצוחק אחרון', שזה סינגל מתוך אלבום הבכורה שלי, שעתיד לצאת בחודשיים הקרובים. הוא בעיקר קריאת השכמה לכל הישנים".
איפה תופיע בקרוב: ב-14 במרץ בהפנינג פורים במרכז צ'ארנה, ב-31 במרץ ב'וונדרבר' בחיפה בהופעת השקה של סבסטיאן XL וב-23 באפריל במזקקה בירושלים בהופעת השקה של בריל".