מסעדת "סנדוויץ' בר סמי הגדול" בקריות הינה הזוכה במקום הראשון בתחרות TOP10 של זאפ רסט משלוחים לשנת 2021. המסעדה רשמה את מספר השיחות והזמנות האונליין הגדולה ביותר באזור חיפה והקריות הרשומות באתר זאפ.
4 צפייה בגלריה
שנת משלוחים
שנת משלוחים
שנת שיא במשלוחים
(shutterstock)
לא פחות מ-146 מסעדות מחיפה והקריות התמודדו בתחרות. מבין כלל המסעדות נמצא כי בסנדוויץ בר סמי הגדול בשנת 2021 נכנסו למסעדה 13,723 שיחות. ומכלל ההזמנות במסעדות נמצא כי המנה המבוקשת היא המבורגר.
זאפ רסט משלוחים, אתר המשלוחים הגדול בישראל, מקיים את התחרות זו השנה השמינית, במסגרתה מדורגות 10 המסעדות בעלות כמות השיחות והזמנות האונליין הגדולה ביותר. במסגרת הזכייה התקיים אירוע חגיגי בו חולקו למסעדות הזוכות תעודות הוקרה על ידי צוות זאפ משלוחים.
לדברי אורן קצירי, מנהל שיווק זאפ רסט ומשלוחים: "אנחנו שמחים להמשיך ולקיים את המסורת ולהעניק את פרסי הטופ 10 למסעדות השותפות שלנו. בשנה האחרונה ראינו עלייה משמעותית בהזמנת משלוחי אוכל ואנו מצפים כי עלייה זו תימשך גם בשנה הקרובה. אנחנו רוצים לאחל מזל טוב לזוכים".
4 צפייה בגלריה
סנדביץ בר הגדול
סנדביץ בר הגדול
סנדביץ בר סמי הגדול
(זאפ)
הדירוג המלא בסדר אקראי:
סנדוויץ' בר סמי הגדול, קריות
הג'חנון מבית אמא, קרית חיים
פיצה מאנצ', קרית חיים
זסטי כרמל, חיפה
הקונדיטוריה של גל, חיפה
MR. BUN BURGER, חיפה
פרנג'ליקו, סינמול חיפה
סנדוויץ' בר כרמל, חיפה
סביח גריל בשרים, חיפה
ווק אנד רול, חיפה
4 צפייה בגלריה
מסעדת זסטי
מסעדת זסטי
מסעדת זסטי
(זאפ)
קבוצת ZAP הינה קבוצת האינטרנט הצרכנית המובילה והגדולה כיום בישראל. הקבוצה מאגדת למעלה מעשרים אתרי אינטרנט ופורטלים שונים מעולמות תוכן נרחבים. אתרי הקבוצה מציעים לגולש חווית חיפוש נוחה ומתקדמת בעולמות תוכן שונים ומעניקים לו כלים לקבלת החלטות צרכניות מיטביות, ללא צורך בידע קודם. כמו כן, אתרי zap group מהווים פלטפורמה פרסומית רחבה ועשירה לבעלי עסקים קטנים ובינוניים באמצעי המדיה השונים.
4 צפייה בגלריה
סביח גריל בשרים חיפה
סביח גריל בשרים חיפה
סביח גריל בשרים חיפה
(זאפ)
קראו גם: >>
כל החדשות והעדכונים במיינט חדשות חיפה.
להצטרפות לקבוצת העדכונים של mynet חיפה >>> https://chat.whatsapp.com/IwYf2NjAQDTBV4EaIrqXrU
פורסם לראשונה: 12:43, 20.03.22