הקונסוליה הישראלית בשנגחאי השיקה לאחרונה תערוכת צילומים חגיגית בתחנת המטרו המרכזית, "כיכר העם" (People's Square), בעיר שנחאי שבסין, לציון שלושים שנות יחסי ערים תאומות בין חיפה ושנגחאי ושבעים וחמש שנות עצמאות לישראל.
3 צפייה בגלריה
עיר של פלורליזם דתי ותרבותי
עיר של פלורליזם דתי ותרבותי
עיר של פלורליזם דתי ותרבותי
(צילום מתוך התערוכה: טל חנוכי)
התערוכה החדשה, שתימשך מספר שבועות, מוצגת בתחנה הנחשבת לאחת העמוסות ביותר בעיר, בה חולפים קרוב למיליון נוסעים מידי יום.
התערוכה מציגה לקהל הנוסעים שלושה עשורים של פרויקטים משותפים וקשרים בין הערים ותושביהן, כמו גם תמונות נוף ואתרי תיירות מרחבי מדינת ישראל – ממכתש רמון וים המלח בנגב ועד הר החרמון ברמת הגולן. בנוסף, התערוכה שמה זרקור על חדשנות טכנולוגית ישראלית באמצעות הצגת הישגים טכנולוגיים של כמה חברות ישראליות.

3 צפייה בגלריה
עיר של הר וים
עיר של הר וים
עיר של הר וים
(צילום מתוך התערוכה: מרום בן אריה)

קראו עוד:

העיר שנגחאי, בה חיים כיום 27 מיליון תושבים, היא המרכז הפיננסי והתרבותי של סין. עשרות שנים של קשרים טובים וחמים בין העיר לישראל ולחיפה בפרט, הובילו להפקת תערוכה זו, בה שותפים הקונסוליה הישראלית בשנחאי, עיריית חיפה, קבוצת המטרו של שנגחאי והאיגוד העירוני לידידות עם מדינות זרות.
התערוכה נחנכה בטקס חגיגי בתחנה, בו השתתפו נציגי הקונסוליה, מנהלי חברות ישראליות ובכירי עיריית שנחאי.

3 צפייה בגלריה
גם בסין אוהבים הרקדות. חוף דדו
גם בסין אוהבים הרקדות. חוף דדו
גם בסין אוהבים הרקדות. חוף דדו
(צילום מתוך התערוכה: איתמר גרינברג)

רוית בר, הקונסולית הכללית של ישראל בשנגחאי: "הידידות בין מדינת ישראל וסין והערים חיפה ושנחאי זוכה לשיקוף נאמן בדמות סדרת תמונות נוף ותוכן בהן יחזו מיליונים מתושבי שנחאי. אנו שמחים מאוד, כי לאחר שלוש שנים בהן סין הייתה סגורה לכל יוצא ובא, מושקת תערוכה, המשקפת את רוחב היריעה ומגוון הקשרים בין המדינות בשלושת העשורים האחרונים. אנו חוזים בחודשים האחרונים בעושר חסר תקדים בהיקף, בעומק ובאיכות הקשרים בין המרחבים, ואין לי ספק כי גם שלושים השנה הבאות יהיו מלאות כקודמותיהן."