לרגל יום המאבק הבינלאומי למניעת אלימות כלפי נשים, ויצו חיפה, בשיתוף תילתן – המכללה לעיצוב ותקשורת חזותי ורוטרי חיפה, יוצאים בקמפיין מכירות בביגודיות ויצו, במסגרתו יוחלפו הטיקטים בבגדים לטיקטים עם סימנים של סוגי אלימות, זאת במטרה להגביר את המודעות בנושא האלימות כלפי נשים, וכדי לעודד נשים לפנות לסיוע במידה שהן חוות אלימות. כן ימכרו תיקים עליהם גם כן מודפסים סימני האזהרה, אשר יהוו רמזורי מודעות במרחב הציבורי ויעודדו נשים לפנות לעזרה.
3 צפייה בגלריה
עיצוב תוויות למען המאבק באלימות נגד נשים
עיצוב תוויות למען המאבק באלימות נגד נשים
עיצוב תוויות למען המאבק באלימות נגד נשים
(ויצו חיפה)
ורדית דוזלר טנג'י מנהלת ויצו חיפה: ""שוברות שתיקה" הוא הנושא שילווה השנה את הצעדה וכן את הפעילויות בחודש זה. אנחנו נחושות לגרום למורות ומורים, אנשי ונשות חינוך, תושבות ותושבים, מטפלות ומטפלים, חברים וחברות, שכנות ושכנים ואף עובריי ועוברות אורך, להרים גבה, לשאול שאלה, להציע עזרה, להתייעץ, לדווח לגלות אחריות אזרחית ולעזור לאותן נשים השרויות בפחד וחרדה "לשבור שתיקה". באותה נשימה אנחנו פונות לאותן נשים שלא תמיד מבינות שמדובר באלימות ומבקשות מהן לשתף משפחה, חברים או להיוועץ בקו סיוע, "לשבור שתיקה" לא להיאלם למול "האלימות השקטה"".
3 צפייה בגלריה
ורדית דוזלר טנג'י
ורדית דוזלר טנג'י
ורדית דוזלר טנג'י
(באדיבות ויצו)
דני לוי סמנכ"ל שיווק תילתן המכללה לעיצוב ותקשורת חזותית, מספר כי "נציגות ויצו הגיעו לסיור בתילתן על מנת לבחון שיתופי פעולה. בדיוק התקיימה תערוכת הסיום של הבוגרים שלנו והייתה מוצגת ברחבי המכללה. במהלך הסיור הן נתקלו בעבודת הגמר של אחת הסטודנטיות , עבודה שהנושא שלה היה האלימות השקטה. הסטודנטית עשתה פרויקט מרתק ויצרה תוצרים להגברת המודעות לנושא אלימות נגד נשים. הן התלהבו מהפרויקט ואמרו כי אלו בדיוק המסרים של הקמפיין שלהן וכי הן רוצות לרתום את הסטודנטית לקמפיין".
3 צפייה בגלריה
עיצוב תוויות למען המאבק באלימות נגד נשים
עיצוב תוויות למען המאבק באלימות נגד נשים
שינוי באמצעות עיצוב
(ויצו חיפה)
קראו גם: >>>
"הביגודית"- חנות יד שניה של ויצו הממוקמת בסניף חיפה בחנות זו ניתן למצוא בגדי יד שניה, וינטאג', אביזרי אופנה ופריטים חדשים, חלקם ממיטב המעצבים בארץ ובעולם, במחירים שווים לכל נפש. פעילות סניף ויצו חיפה ממומנת מתקציבים מוגבלים של ויצו העולמית וכן תמיכות מקרנות ותרומות שבלעדיהם לא היינו יכולים לעמוד במשימתנו.
בויצו חיפה מסבירים כי אלימות מגדרית היא תופעה חברתית קשה הפוגעת בכל שכבות האוכלוסייה, הבאה לידי ביטוי בכל מישורי החיים. תופעת האלימות כלפי נשים מושפעת מתופעת אלימות רחבה יותר שהחברה שלנו סובלת ממנה. האלימות כנגד נשים ואלימות במשפחה בכלל, זורעות הרס וחורבן בחברה הישראלית. למעלה מ-200 אלף נשים בישראל סובלות מאלימות ו-600 אלף ילדים עדים לאלימות זו מדי שנה.
18 נשים בממוצע נרצחות מדי שנה ע"י בני זוגן. השנה נרצחו עד כה, 21 נשים. כל אישה כזו שנרצחת על רקע אלימות במשפחה, היא פצע מדמם שאדוותיו משאירות חותם לדיראון עולם במשפחה הגרעינית ובקהילה כולה.
פורסם לראשונה: 11:21, 25.11.21