ימים לא קלים בהם לנוכח המראות הקשים נגמרות המילים. ואולי דווקא עכשיו אנו צריכים לשמוע מילות עידוד ולנסות להתנחם שפעם היה קשה לא פחות.
2 צפייה בגלריה
בא לעודד. בראבא
בא לעודד. בראבא
בא לעודד. בראבא
(צילום: עדי ואמנון וינר)
מי שמנסה לעוד ולנחם את עצמו ואת כולנו, הוא השחקן שלמה בראבא שמעלה בעיצומה של המלחמה מופע אופטימי עם סיפורים ושירים ששמע בבית.
המופע עולה בתיאטרון חיפה (16.11) ומאפשר לתושבים שפונו מבתיהם כניסה חינם. בהמשך ינדוד בראבא, המלווה בנגן אוהד בן צבי, עם המופע למלונות בהם שוכנו המשפחות.
המופע שנקרא "בסוף יהיה טוב", נכתב על ידי שמר גאון, והבמאי הוא אודי גוטשלק.
בראבא: "אבא שלי יצחק בראבא, חלוץ פטריוט, שאיבד את כל משפחתו בגיל צעיר, היה הבן אדם הכי שמח ומצחיק שהכרתי. דווקא עכשיו, בימים האלה, אני רוצה לחזור לשמחה שהייתה בו, לספר סיפורים, לשיר שירי געגוע ואפילו להצחיק.
בראבא מוסיף: "המופע "בסוף יהיה טוב" זה ערב שהוא ניסיון לעודד את עצמי ואני מקווה שגם את הקהל. או כמו שיאצק היה אומר תמיד: "לא לדאוג לעולם, יאצק תמיד נופל וקם!"".

2 צפייה בגלריה
אופטימי ואינטימי. בראבא
אופטימי ואינטימי. בראבא
אופטימי ואינטימי. בראבא
(צילום: אילן בשור)

קראו עוד:

ניצה בן צבי, מנכ"לית תיאטרון חיפה: "מתחילת המלחמה עובד התיאטרון ללא הרף כדי לשמח, להפיח תקווה ולהסיח את הדעת מהמצב הקשה והבלתי נתפס אליו נקלעה כל המדינה. כל השחקנים וצוות העובדים התגייסו למטרה חשובה זו. בתקווה לימים טובים שקטים, שיגיעו במהרה".
המופע הראשון יתקיים ב-16.11 בשעה 10:30, ו- 12:30 בתיאטרון חיפה. למשפחות המפונים תושבי העוטף והצפון – הכניסה חינם.
להזמנת כרטיסים: https://did.li/3lU5q
תושבי העוטף והצפון שפונו מבתיהם ומעוניינים להגיע לתיאטרון ולצפות בהצגה ללא עלות יכולים להירשם בטלפון: 04-8600500, בכפוף להצגת תעודת זהות.